سلام خدمت به دوستان عزیز راهنمایی میخواستم ازتون 

سوال من اینه که آیا کرم روشن کننده ای هست که رنگ ملایم داشته باشه، درسته سوالم عجیبه ولی فقط میشد اینجا پرسید چون تو دنیای واقعی کسی نیست منو راهنمایی کنه. منظورم اینه اکثر کرم ها رنگ شون خیلی غلیظه و به نظرم خوب نیست و منو ممکنه ضایع نشون بده.

من خودم همیشه آرایش ملایم دوست دارم و دوست دارم یه کرم روشن کننده با رنگ ملایم بخرم اصلا همچین چیزی هست یا نه؟ 

تصمیم دارم برم مغازه لوازم آرایشی، آیا این رو بپرسم یا نپرسم اصلا وجود داره این یا نه ؟ چون دوست ندارم اون جا رفتم کسی بهم بخنده که بگن مثلا این دختره چقد اطلاعاتش پایینه، خب مثلا اگه همچین چیزی وجود داره یه مارک خوب هم بهم معرفی کنید. 

با تشکر


مرتبط:

معرفی مارک خوب لوازم آرایش صورت

معرفی کرمی که مثل پنکیک پوشانندگی داشته باشه

مشورت در خرید مواد آرایشی

اصول آرایش کردن رو بلد نیستم

هیچ لوازم آرایشی ای روی پوستم نمیشینه

معرفی محصولات آرایشی خارجی با کیفیت


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)