سلام خدمت خوانندگان خانواده برتر

من میخواستم نظر عموم مردم رو راجع به ظاهر خودم بدونم، من تقریبا ۲۰ ساله هستم و تا حالا خواستگار به معنای واقعی کلمه نداشتم، احتمالا مشکل از ویترینی هست که مردم از من میبینن چه اخلاق چه قیافه، حالا از خودم بگم:

بیست سالمه، دانشجوی ترم ۴ پرستاری دانشگاه آزاد هستم، کسی تا حالا به من نگفته زشتم و اکثرا میگن که به نسبت خشگلم و اهل آرایش هم نیستم، قدم متوسطه و هیکلم هم خوبه، حجابم هم مانتویی ام، آستین کوتاه نمیپوشم، شلوار تنگ و کوتاه که خیلی مد شده الان نمیپوشم، ولی موهام تقریبا پنج سانت از روسری بیرونه، دوست پسر ندارم، بیش از حد نیاز با پسرها حرف نمیزنم و کلا همه میگن با شخصیتم، نماز میخونم و خدا رو قبول دارم خودم رو مسلمون می دونم! 

حالا اخلاقم؛

 مهربونم، خنده رو، اهل غیبت و پرحرفی نیستم، مودبم، اخلاق بدم اینه که روابط اجتماعیم متوسط رو به پایینه، حتی توی دانشگاه زیاد با دختر ها هم صحبت نمیکنم و یه خورده اعتماد به نفسم پایینه،  اما به نسبت دختر مغروری هستم و درونگرا، وضع مالی مون هم متوسط و دو تا خواهر دیگه هم دارم.

اگه من پسر بودم به دختری مثل خودم جذب میشدم پس چرا تا حالا حتی یه خواستگار هم ندارم؟، با اینکه من اعتقاد دارم سنم برای ازدواج هنوز کمه اما همه ی دوستانم تا حالا پنج شش تا خواستگار  داشتن، من برام سواله که چرا کسی جذب من نمیشه؟

لطفا نظرتون رو راجع به همچین دختری بگین، مخصوصا دوست دارم نظر پسرها رو راجع به چنین کسی بدونم، چون پسری تو خوانواده نداریم، ازش این سوال رو بکنم، پسرها به خواستگاری همچین دختری میرین؟ 

پیگیر پستم خواهم بود سوالی داشتین در خدمتم

معرفی مجموعه وساطت ازدواج آدم و حوا

مطالب مرتبط :

چرا ازدواج سخت شده و چرا خیلی ها خواستگار کم دارن

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم

میترسم که شاید قراره تا آخر عمر مجرد بمونم

میخوام ببینم چرا تا حالا حتی مورد قبول یه نفر هم نبودم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)