سلام

تشکر می کنم از دوستان محترمی که ما رو راهنمایی میکنند.

من عاشق دیدن فیلم هستم، خیلی فیلم های سینمایی و سریال های خارجی میبینم. چون رشته هم خودم هم مربطه با این حرفه هست اما مشکلی که هست اینه که فیلم های خارجی همه شون بلاشک حداقل یه صحنه توشون پیدا میشه، بعضی هاشون هم که دیگه واویلاست از فیلم های غیر اخلاقی بدتره ...

میری از سایت فلیمیو یا نماوا نگاه کنی باید کلی پول اینترنت و اشتراک بدی اصلا نمی ارزه. مجبورم برم دانلود شبانه فیلم دانلود کنم اونم که صحنه داره. البته تونستم تا حدی حل کنم این موضوع رو مثلا یه سایت هایی هست که فیلم سانسور شده رو میذاره یا همین فیلیمو میشه فیلم رو دانلود کنی بعدا نگاه کنی اونم روندش سخته.

راهکار شما چیه؟، آخه وقتی این صحنه ها رو میبینم خب من که ازدواج نکردم آدم حالش عوض میشه، میبینه گرچه من میزنم جلو و سعی میکنم نگاه نکنم. سرگرمی منم همینه دیگه، کتابم میخونم ولی فیلم هم خیلی دوست دارم.


مرتبط:

این کارتون امروز از شبکه پویا پخش شد

چرا فیلم سازان ما در ساخت فیلم و سریال تاریخی ضعیف عمل می کنن؟

نقدی به فیلم نامه سریال بچه مهندس ۲

خشونت در فیلم های سینما چقدر بر ما تاثیر گذار است؟

می خوام فیلمنامه نویس بشم

چطور به صورت حرفه ای فیلم بردار شوم ؟

چه طوری فیلم ببینم و ازش تاثیر نگیرم؟

کی قراره من از فیلم های ایرانی درس زندگی بیاموزم؟

زندگی شما چقدر شبیه فیلم و سریال های ایرانیه ؟

کسی فیلم محمد رسول الله رو دیده ؟

دلیل اینکه فیلم های ایرانی ضعیف هستند چیه ؟

تولید فیلم و سریال برای ترغیب جوانان به ازدواج

قشنگترین و بهترین فیلم ایرانى که دیدید چیه؟

نظر شما درباره سریال پدر که از شبکه ۲ پخش شد چیه ؟

چرا یک سریال درباره شفا یافتگان طب اسلامی ساخته نمیشه ؟

سوال از دختران شبیه لیلا در سریال پدر

کاری که ملکا در سریال ماه و پلنگ کرد حماقت بود نه بخشش

با شخصیتی مثل "مهدی" سریال "همه چیز آنجاست" ، ازدواج می کنید ؟

حواشی نمایش تخت دو نفره با گل قرمز در سریال پایتخت!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فیلم و سریال (۲۲ مطلب مشابه)