با سلام

بنده فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه سراسری هستم و پس‌ از تاهل و ۵ سال فعالیت در رشته تحصیلی خودم، قصد دارم رشته فیزیوتراپی بخونم و به همین دلیل به اطلاعات دقیق و بروز دانشجویان و فارغ التحصیلان همین رشته احتیاج دارم.

با توجه به شرایط خاص بنده و تعداد محدود دانشگاه های مرتبط، باید از آخرین رتبه قبولی دانشگاه، شرایط دوران دانشجویی جهت کار کردن و‌ کسب درآمد به صورت مرتبط یا غیر مرتبط و میانگین درآمد فارغ التحصیلان در سال های ابتدایی اطلاعات دقیق تری کسب کنم.

لطفا اگه اطلاعاتی در این موارد دارید بیان کنید.

متشکرم

مرتبط با رشته فیزیوتراپی:

فیزیوتراپی رو انتخاب کنم یا یه سال دیگه پشت کنکور بمونم

رشته فیزیوتراپی قبول شدم، میشه پولدار شد با این رشته؟

پرستیژ داروسازی از پزشکی و دندانپزشکی و فیزیوتراپی کمتره؟

پزشکی ، دندان پزشکی، بینایی سنجی یا فیزیوتراپی ؟

با روحیه حساسی که دارم معلمی برام بهتره یا فیزیوتراپی

بین فیزیوتراپی و بینایی سنجی کدوم یکی آینده ی بهتری داره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)