رفقا سلام امیدوارم در صحت و سلامتی باشید.

سوالم اینه اگر به خواستگاری دختر خانمی برید، بدون احتساب ویژگی های اخلاقی و رفتاری و فرض بر این که از جنبه های دیگر مشکلی نباشه، صرفا از کجا می فهمید آیا چهره طرف مقابل به دل تون نشسته یا نه؟

شاید عجیب باشه اما من دچار تردید شدم که آیا این خانم همونی هستن که من همیشه میخواستم یا خیر؟، واقعا ایشون به لحاظ ظاهری نکته ای که بخواد تو ذوق بزنه ندارن، اما خب نمیدونم آیا به همین چهره بسنده کنم یا موارد دیگری را هم بررسی کنم تا بتونم مقایسه دقیق تری داشته باشم؟ چون نمی تونم تشخیص بدم همون چهره و اندام مورد علاقه من هست یا نه.

قصد جسارت ندارم چون ممکنه الان خانم ها بیان شاکی بشن که مگه ما کالا هستیم، اما باید عرض کنم که ازدواج صحبت یک عمر زندگی مشترک هست پس دقت و رضایت طرفین از جنبه های مختلف بسیار مهمه.

ممنون میشم راهنمایی کنید چه عواملی را می تونم در نظر بگیرم تا بفهمم انتخابم همون چیزی که باید باشه هست یا نه و مطمئن بشم توی تصمیم گیری هام به بهترین شکل عمل کردم.

مرتبط:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)