سلام به همگی

من یک دختر ۲۳ ساله هستم. مدرک مهندسیم رو گرفتم و الان مشغول به کار هستم. اگر کسی بتونه راهنماییم کنه ممنون میشم. 

من یه دختر معمولی هستم با ظاهری که خیلی ها میگن زیبایی، دوست دارم زودتر ازدواج کنم. حجاب کاملی دارم ولی اصلا اهل چادر نیستم ...، من دنبال مردی هستم که معتقد و با ایمان باشه. دنبال مرد خشک مذهب نیستم. مردی که با وجدان باشه. 

مشکل من اینه که من خواستگار دارم ولی واقعا کلافه شدم. هیچ کدوم شون حتی دو تا از خصوصیت هایی که من دنبالش هستم رو با هم ندارن. به این فکر افتادم نکنه مشکل از منه.‌ شاید مشکل روانی دارم و خودم خبر ندارم!

راستش من دختر خیلی پیچیده ای نیستم فقط متفاوتم با دخترهای همسن خودم. من دوست دارم کلا تابع همسرم باشم. اون تصمیم گیرنده باشه، نه اینکه از من نظر نخواد ولی دوست دارم مدیریت زندگی با همسرم باشه و من کمکش کنم. 

از مرد خنثی و بی خیال بدم میاد. من عاشق خونه داری ام. آشپزی و کارهای خونه حس خوبی بهم میده ولی در عین حال دوست دارم بیرون هم کار کنم و فعال باشم چون کار بهم اعتماد به نفس میده . 

من دنبال مردی ام که رفت و آمدم، لباس پوشیدنم، براش مهم باشه و عکس العمل نشون بده. بهم دقت کنه و حواسش بهم باشه در عین حال سعی نکنه منو زندانی کنه و حمایتم کنه تا تو کارم و تو اجتماع موفق باشم. 

من در عین حال که کار بیرون رو دوست دارم خیاطی هم میکنم. من دنبال مردی ام که به این نخنده و تشویقم کنه تا هنرهایی که دوست دارم رو ادامه بدم. این رو میگم چون یکی از خواستگارانم مسخره م کرد و حس بدی بهم داد. 

من دنبال مردی ام که لوس بازی ها و بچگانه حرف زدن ها براش غیر عادی نباشه و لوس کردن همسرش کسر شان نباشه براش. دنبال مردی ام که محکم حرف بزنه و عمل کنه. نه مردی که مدام تو تصمیم گیری هاش متزلزل هست. 

من خیلی شلوغم و تو خونه مدام در حال انجام کاری هستم. چون انرژیم خیلی زیاده. یادمه یه خواستگار مذهبی داشتم که وقتی ازش پرسیدم با رقصیدن و اینا مشکل ندارین کلی بهش برخورد و گفت درست نیست.‌..

من اگر نرقصم چطور این همه انرژی رو نگه دارم!، نمیدونم شما بگید من خیلی عجیبم!  دختر به سن من نباید مثل دهه شصت و پنجاه رفتار کنه!، چرا هر پسری که میاد یا کار کردن رو دوست نداره یا حجابم رو یا رقصیدنم رو یا لوس بازی رو و ... .

من باید چیکار کنم که تو سن مناسب با آدم مناسب ازدواج کنم.

 

مرتبط با معیارهای ازدواج:

چه ویژگی های پسندیده ای رو برای همسرتون مد نظر دارید؟!

ویژگی های همسرخوب از زبان متاهلین

از کجا بفهمم خواستگارم ویژگی های مردانه داره یا نه؟

پسر یا دختر چه ویژگی باید داشته باشه تا بهش بگن پخته شده؟

مهم ترین ویژگی هایی یک خانم برای زندگی مشترک

مهمترین ویژگی پسر برای ازدواج از نظر دختر خانم ها

اولین و دومین معیار برای ازدواج ، ایمان و اخلاق

هم کُفو بودن سومین معیار ازدواج

چهارمین معیار برای ازدواج ← اصالت خانوادگی

چه جوری باید معیارای ازدواج مون رو به طرف مقابل بگیم

جمع بندی معیار های ازدواج

بحث در مورد اصالت خواستگار

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه)