سلام

یه سوال فوری دارم رفتم خواستگاری و اگر خیر باشه این هفته جلسه دوم بریم. الان یه سوال برام ایجاد شده. چه چیز هایی تو زندگی مشترک مهمه و باید بدونم در این خانم هست یا نه؟

من سی هستم و خانم 25 / خانوادش خوبه/ بخصوص مادر/ زیبایش هم راضیم. چادر هست ولی کمی موش پیدا بود و می گفت شال سر ه و می ره عقب/ آیا بی حجابیش رو می شه نتیجه گرفت؟

خیلی فکر کردم به نظرم این موارده زیره می خوام از نظر شما هم استفاده کنم . شاید این هفته بریم دوباره خواستگاری  :D .

1. ایمان و اعتقادش (توی دو فاز فکری مختلف نباشیم)

2. اخلاقش (خوش رویی و خوش گوییش بخصوص در مقابل شوهر و الان در جمع زن ها یعنی شوهر شاد کن هست یا غم گینه!)

3. قانع بودن (چطور بفهمم کم خرجه یا ولخرج؟ درآمد خودم الحمد الله تو حد متوسطه)

4. دانشگاه خوش نامی لیسانس نگرفته یعنی محیط فرهنگی زشتی داره دانشگاه از لحاظ حجاب زن ها و فساد مرد ها ولی خب چادری رفته  چادری برگشته و رفت و آمد داشته تو اون زمان.

5. خودم دوست داریم زنم پر جنب و جوش باشه ولی خب این خانم درون گراست... مشکلی اینجاد می کنه؟

6.به دنبال زن محجبه بودم ولی این خانم چادریه. چقدر ممکنه به حرف شوهرش بعد ازدواج گوش بده؟ آیا چون هی سعی می کرد تو جلسه خواستگاری حجاش رو درست کنه و محجبه کنه می شه گفت می خواست بگه این طوری می تونم بشم ولی به زبون نگفت؟ گفته من همین طوریم و می دونم اون حجاب بهتریه .

منتظر نظراتون هستم

مطالب پیشنهادی از بایگانی خانواده برتر:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)