سلام به همگی

دوستان یه خواستگار دارم ۳۷ سالشه شغلش ویزیتور محصولات آرایشی هست، نه خونه داره، نه ماشین، پسر خوبی هست و به شدت منطقی و اصلا احساس نداره و همیشه به مشکل برمیخورم که چرا اصلا احساسات رو بروز نمیدی و میگه این مدل منه با عمل نشون میدم.

من خودم ۲۲ سالمه و تو خانواده متوسط بزرگ شدم که همه نیاز هام رفع شده از کودکی به نظرتون ازدواج با این آقا درست هست؟ 


مرتبط:

پسری 26 ساله ام که زیادی احساساتی هستم

پسر مورد علاقه م ازم می خواد بعد از ازدواج هم مادرش باشم هم همسرش

مامان بازی برای شوهر ممنوع !

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه ؟

احساس آقایون در قبال شنیدن عبارات محبت آمیز

یه دختر احساساتی و عاطفی برای آقایون جذابیت داره یا نه ؟

واقعا دخترها فکر میکنن پسر احساس نداره؟

آقایون ، شما رو به خدا بعد از ازدواج هم با احساس باشید

احساس می کنم خواستگارم در ابراز احساسات ضعیف هستند

برای ازدواج با پسری 30 ساله و احساساتی آشنا شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اختلاف سن در ازدواج (۴۴ مطلب مشابه)