سلام و خسته نباشید به همه کاربران عزیز و منتظر

بیشتر شماها عزیزان منتظر هستین. منتظر یک اتفاق، یک معجزه، یک همراه، همه و همه در قالب یک انتظار روز ها رو سپری می کنید...، انتظار خیلی دردناک هست، ولی یک خوبی داره، بارها و بارها برای چیزی که انتظارش رو میکشی تحلیل و برسیش می کنی...، انتظار دو چیز برای آدمی داره ؛

یکی صبر آدم رو زیاد می کنه، که صبر زیاد برای چالش های زندگی بسیار خوبه و دیگری روحیه توکل رو زیاد می کنه.

تو متن ها بارها شده و خوندم و دیدم که بعضی هامون به کائنات رو آوردیم و خالصانه خداوند رو صدا زدیدم در خلوت خودمون با خدا مناجات کردیم برای خواسته مون، و این چیز بدی نیست. یعنی اگه این انتظاره برای اون مطلب در هر کس نبود این تقرب ها حاصل نمیشه، این نجوا ها و دعا ها حاصل نمیشد

همه صاحب نفس ها اون هایی که آشنایی دارن با درگاه باری تعالی، به ۳ اصل اشاره دارن برای دعا کردن. دعا اجابت میشه در ۳ حالت، یعنی هیچ دعایی نیست که اجابت نشه، پس دعاهایی که ما می کنیم چه میشه که اجابت نمیشه؟

پاسخ دادن یا برآورده میشه، یا ذخیره میشه برای قیامت، یا دفع بلا می کنه قضا و قدر رو، همه ما دعا می کنیم به درگاهش، بدونید که خداوند شنوا و بیناست به احوالات ما بندگان.

اگر دعایی اجابت نمیشه هر چند به اصرار ما دعا کننده ها، بدانیم که حکمت خدا بر اینه که کجا اون ۳ حالت برای ما قرار میگیره و برای ما بهتر و سازنده تر هست.‌ علم ما نسبت به این دنیا و حوادثش نسبی هست و او که قدرت برتر هست به تمام اشیاء از اول و بعدش آگاهی داره، پس حکیم هست،  درمان میکنه و عادل هست، به عدل برخورد می کنه و مدبر هست، تدبیر می کنه که چ وقت و کجا و در چه ساعت بده یا نده.

ای نفس آرام گرفته، ای بنی آدم، ای بنده ی خدایی که میخونی این پیام رو، بدون که خداوند وجود داره و حکومت خداوند بی پایان و زوال نشدنی هست. پس نفس رو رام کن به عشق پروردگارت و بنده باش و بندگی کن.

بدون که خداوند بهتربن حکم کننده ها هست در برابر هر انسانی، قسم به جان آدمی، هر کس که نفس خودش رو از آلودگی پاک کنه، حیات طبیه و پاک نصیبش میشه، من جسارت نمی کنم خدمت کسی خدای نکرده، اما چه خوبه که خودمون رو بسازیم برای پروردگار.

پسری هستم ۲۹ ساله مجرد هستم، اگر تا آخر عمرم هم ازدواج نکنم، یعنی حکم پروردگار برای من این باشه راضیم به رضای او، هر چند خداوند کریم تر و مهربان تر از هر چیزی هست و خودش از فضل و کرمش همه نیازمندان رو غنی بگرداند. اللهم صل علی محمد و ال محمد...

اگر جسارت نباشه توصیه های و راهکاری به نویسنده بنده ی حقیر، برای کاهش میل جنسی که از تخیلات شروع میشه، ابتدا نذارید تخیل ورود کنه، جلوش رو بگیرید، رشته ی خیال دست ما نیست که بیاد اما نگهداریش دست ما هست، تحقیق کنید از غذاهای که طبع گرم مزاج ها رو زیاد می کنن قلیل یا کم کنید.

در جمع باشید و سیستم مغزی خودتون رو درگیر کنید تا این مرحله از زندگی رو که هیجانات جنسی زیاد هست پشت سر بذارید.

ورزش هم بکنید جوری که خسته بشید، از فایل های صوتی سازنده که سخنوری ها و نکات ارزنده هست استفاده کنید.

روزه داری هم تاثیر خوبی داره، و در نهایت از خداوند بخواین و با تقوا تون تا خداوند همسر صالح روزی تون بگرداند.

همگی در پناه حق تعالی باشید.


مرتبط:

یک شب طلایی بجای چهل شب

اگه یک دعای مستجاب داشته باشید اون چیه ؟

برای حاجت های همدیگه دعا کنیم

30 راهکار عملی دعا کردن صحیح

چرا وقتی بارون میباره آدم دوست داره دست به دعا برداره؟!

دعا در حق دیگری زود مستجاب میشه

احساس میکنم چون گناه میکنم خدا دعامو مستجاب نمیکنه

عاقبت به خیر نشد کسی جز به دعای خیر پدر و مادر

روش درست دعا کردن و موانع استجابت آن (1)

اعمالی که باعث عدم استجابت دعا می شوند

مطمئن باشین که با دعا کردن هیچی عوض نمیشه !

دعا کردن در حق دیگری چقدر تاثیر داره در اون فرد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) ارتباط با خدا (۳۳ مطلب مشابه)