سلام وقت بخیر 

آیا واقعا  پسرها یا دخترها بعد ازدواج تغییر میکنن، چه از لحاظ ظاهری و چه اخلاقی و رفتاری، شنیدم یا دیدم بعضی ها مثلا ازدواج میکنن چاق تر و خوشگل تر میشن از لحاظ ظاهری مثلا بهشون میگن ازدواج باهات سازگاری داشته رنگ و رو اومدی!

یا بعضی ها ازدواج میکنن از لحاظ برخوردی با آدم سنگین تا میکنن .خودم نامزد کردم به خانومم میگم لاغری میگن شما خودتم لاغری اگه پر بشی منم پر میشم، تو یه خونواده ای بزرگ شدم که پدر و مادرم و خواهرام و داداشم از لحاظ برخورد اجتماعی آدم های گرمی هستن و خیلی زود همه باهاشون خوب میشن و دوست شون دارن، ولی من کاملا برعکسم، حتی خواهرم بهم میگفت آدم سردی هستم.

یه بار دختر خاله م بهم گفت کسل کننده هستم! من وقتی تو جمع فامیل ها هستم چه پدری چه مادری اصلا حرف نمیزنم، یا خیلی کم حرفم میبینم پسر یا دخترهایی که از من خیلی کوچیکترن ولی صحبت میکنن و نظر میدن زرنگن ولی وقتی من میخوام صحبت کنم صدام در نمیاد. 

تو خونوادم با پدر و مادرم و خواهرهام تند صحبت میکردم وقتی خونه مون تلفنش زنگ می خورد زورم می اومد جواب بدم، همیشه فرار میکردم، حوصله نداشتم سوال جواب بشم. الان وقتی ازدواج دارم میکنم نامزدم زنگ میزنه احساس میکنم سردم میخوام تغییر کنم میخوام کنارم احساس نکنه من کسل کننده هستم.

بعضی وقت ها نگران میشم که من چی بگم، وقتی زنگ میزنه یا من زنگ بزنم چی بگم دوست دارم پیشش حرف بزنم، همسرم هم دختری هستن که دوست دارن من زنگ بزنم واسه ش پیام بدم پشت هم ولی من کم زنگ میزنم و میگم که حرف هایی که بهش میزنم تکراری هستن!

برای همین میترسم ازم زده و دلسرد بشن. فکر میکنم انقدر احساسیم که دارم فقط چون اوایل این شکلیه چند وقت بگذره با خانومم هم سرد برخورد میکنم. دارم سعی میکنم تغییر کنم دوست دارم شادتر باشم، میخوام گرم باشم تو روابط اجتماعی دیگه ساکت نباشم تکراری نشم، برای همسرم این تغییرات امکانش هست در من به وجود بیاد؟


مرتبط :

در جمع های دوستانه، از چی حرف بزنیم که غیبت نشه ؟

دوست دارم که غیبت کردنم کم بشه اما نمیدونم چه جوری؟

گناه غیبت چه جوری بخشیده میشه ؟

موقع حرف زدن با دیگران، حرف کم میارم

دلم میخواد همه جا حرف برای گفتن داشته باشم

مراقب حرفها و گفته هایمان باشیم

اصولا حرف مردم برام مهم نیست

به حرف مردم خیلی حساسم

چکار کنم راحت حرفم رو بزنم و تصمیم بگیرم؟

از روی سادگیم یه حرفی میزنم که نباید بزنم

چطوری به خاطر کم حرفیم مغرور به نظر نرسم؟!

اول فکر کنید بعدا حرف بزنید

مواظب حرف ها و رفتارهامون باشیم

اصلا بلد نیستم خوب حرف بزنم

قبل از هر چیزی اول یاد بگیریم چطور باید حرف بزنیم!

حرف های دیگران خیلی واسم مهم شده

عاقل اول فکر می کند سپس حرف می زند

تصمیم گرفتم دیگه زیاد حرف نزنم

حرف بقیه نسبت به من و رفتارم برام خیلی مهمه

بعضی حرف ها رو هر جایی نزنید

دل شیر ندارم که حرفم را رک بگویم

هر حرفی باید در موقعیت خودش زده بشه

می خوام قوی بشم طوری که در مقابل حرف دیگران خودم رو نبازم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)