ممکنه آدمی واقعا خنگ باشه؟، یا بر اثر خودارضایی زیاد خنگ بشه؟، خودم همین حس رو نسبت به خودم شدیدا دارم و همین ویژگیم باعث عذاب زیادی تو زندگیم شده دلم پره ... ، یا خودارضایی باعث زشتی و لاغر شدن میشه؟

راجع به سوال اولم دنبال خیلی از شغل ها رفتم، ولی میخوام یاد بگیرم یاد نمیگیرم انگار تو کله م مغز ندارم، میترسم دنبال کاری برم چون بهم یاد میدن، یاد نمیگیرم، مشکل دارم تو یادگیری، 55 روزه تو ترکم، امیدم فقط به اینه که خوب بشه، ولی همین که تا حالا خوب نشده انگیزه هام رو ازم میگیره.

همین دامادمون تو داروخونه کار میکنه، بهم چندین باره میگه اگه دوست داری بگو برات درست میکنم بیای بیا نسخه پیچی رو بهت یاد میدم، ولی چون هم خجالتی هستم هم میگم برم ضایع ست، همه میفهمن من خنگم، لیسانسم رو الکی گرفتم، می بینم اون هایی که مدرک ندارن ولی ازم خیلی زررن گترن و باهوش تر، حسرت میخورم میگم نمیتونم پیشرفتی بکنم.

سوال دومم؛

خیلی لاغر هستم تو مهمونی کم شرکت میکنم، فکر میکنم دیگران یه جور دیگه نگام میکنن تو جمع معذبم، اگه هم یه جایی خواستم برم سعی میکنم زود برم که همه نگام نکنن. بیشتر وقت ها نمیرم با اینکه گاهی اوقات دوست دارم برم همه یه فکر دیگه میکنن ولی اینطور نیست

چیزهایی که خیلی برام عذاب آورن، بعضی ها بیشتر با حرف هاشون ناراحتم میکنن، البته بنده خداها حقم دارن، چون یه ظاهر داغونی دارم چند نفر تا حالا بهم گفتن خلاف ملاف میکنی یا سیگار داری چون ظاهرم شبیه سیگاری هاست، در صورتی که اصلا سیگار نمیکشم چون خیلی لاغرم دور چش هام گود و سیاهه همه فکر میکنن من هستم.

موندم چیکار کنم، آدمی نیستم که بی اعتنا باشم نسبت به این حرف ها خودخوری میکنم، کاش آدم ها از دل همدیگه با خبر بودن امیدوارم هیچ کسی مثل من نشه .


مرتبط :

در تست پزشکی، اورولوژ میتونه متوجه خودارضایی بشه ؟

اثرات خودارضایی روی چهره

با توجه به آسیب های خودارضایی میتونم زن آینده ام رو تامین کنم ؟

آیا امکانش هست عوارض خودارضایی از بین بره و دوباره سالم بشم ؟

چه کار کنم از شر عوارض خودارضایی خلاص شم ؟

جبران عوارض 6 سال خودارضایی

چقدر طول میکشه که عوارض خودارضایی از بین بره؟

بررسی علمی مضرات خودارضایی

خودارضایی باعث شده چشمم به شدت ناپاک بشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه) چگونه چاق شویم (۲۵ مطلب مشابه)