سلام و خسته نباشید

فقط برداشت بد نکنید از سوال و اینکه کمک کنید تا مشکل رو حل کنم . پسری هستم 26 ساله . از 10 سالگی به خودارضایی اعتیاد داشتم . زیاد هم انجام میدادم شاید بعضی وقتا حدود 5 الی 8 بار در روز انجام میدادم .

به عوارض اون هم توجهی نداشتم چون تو خودم ندیدم الان تقریبا 1 سالی هست عوارضش اون اعم از افسردگی، بی حالی ، خستگی و سستی و پرخاشگری و خیلی چیزای دیگه و حتی بعد از انزال منی مثل آب رقیق هست  .

همین علت باعث شده دیگه به زندگی امیدوارم نباشم و میخواستم ازدواج کنم ترسیدم که نکنه تو زندگی تاثیر بذاره و به جدایی ختم بشه .

الان 2 هفته ای هست کلا ترک کردم . میخواستم بدونم ایا امکانش هست عوارض از بین بره و دوباره سالم بشم ؟ تو زندگی زناشویی به مشکل نمیخورم ؟ برا بچه دار شدن مشکلی پیش نمیاد ؟ میگن ادم بچه دار نمیشه ؟

کمک کنید ممنون میشم


مرتبط :

اثرات خودارضایی روی چهره

در تست پزشکی، اورولوژ میتونه متوجه خودارضایی بشه ؟

با توجه به آسیب های خودارضایی میتونم زن آینده ام رو تامین کنم ؟

چه کار کنم از شر عوارض خودارضایی خلاص شم ؟

جبران عوارض 6 سال خودارضایی

چقدر طول میکشه که عوارض خودارضایی از بین بره؟

بررسی علمی مضرات خودارضایی

خودارضایی باعث شده چشمم به شدت ناپاک بشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)