سلام

خدمت کاربران گرامی، راهنمایی میخوام بکنید منو در معرفی پنکیک فاقد چربی برای پوست چرب. لطفا قیمتش رو هم بگید.

کرم پودر فاقد چربی هم معرفی کنید، یه سوال دیگه، کرم پودر هایی اصل و تقلبی رو از کجا میتونم تشخیص بدم، خب یه کرم چه چیزهایی باید داشته باشه که بشه فهمید اصله، بعد این پد پخش کننده آرایش کدومش بهتره، پد تخم مرغی چطوریه، خوبه یا نه.

بعد چطوری این باید تمیز کرد، با صابون یا شامپو بچه، هر چند وقت باید اینو عوضش کرد، بعد من برای پاک کردن آرایشم همیشه از دستمال مرطوب بانیو استفاده میکنم، دیدم به صورتم کاملا میسازه، حالا استفاده از این نوع دستمال مرطوب کار درستی هست یا نه، رنگ آبی شو دارم.

یه بار از شیر پاک کن استفاده کردم انگار داشت میسوخت صورتم، کلا بی خیالش شدم، من چند روز پیش صورتم رو اصلاح کردم، پرجوش شده صورتم با بند انداختن.

لطفا راهکار بدین چطوری از شر شون خلاص بشم، اگه صابون برای درمان جوش میشناسین بگید خارجی باشه، الان به اصلاح صورتم حساسه، چیکار کنم به نظرتون لیزر خوبه یا نه.


مرتبط:

تجربه اصلاح صورت بدون جوش زدن

هر بار که صورتم رو اصلاح می کنم جوش میزنه

دخترم و می خوام صورتم رو اصلاح کنم

هر وقت صورتم رو اصلاح میکنم همیشه جوش میزنم

سوال در مورد اصلاح صورت و جوش های روی بدن دختران

موهای صورتم رو با چی بردارم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آرایش کردن (۸ مطلب مشابه)