سلام دوستان عزیز 

مشکل بزرگی تو زندگیم بوجود اومده، ازتون میخوام لطف کنین منو راهنمایی کنید.

دختری حدود 25 ساله هستم، از نظر اعتقادی هیچ موقع با جنس مخالف ارتباط دوستی و این چیزها نداشتم، دلم میخواد ازدواج کنم و با همسرم همه لذت ها رو تجربه کنم، از نظر مالی وضع متوسطی داریم، تو محیط کارم یکی از همکارانم خواستگارم شد، اینو بگم ما غریبه غریبه نمیشیم پدرم و پدر همکارم خیلی وقته همدیگه رو بیرون میشناسن در حد هم محلی، علاقه ما دو تا بهم خیلی زیاده، ایشون پسر خوب و سالم و و مودب و با ایمان و خانواده داری هستند.

مشکل اساسی که داره البته از نظر خانواده ام بخصوص بابام ظاهر ایشون هست، من قدم 161 و  وزنم 53 هستم، چهره خوبی هم دارم، از نظر دیگران اما ایشون دقیقا هم قد من و لاغر هستن وزن شون 60 هست کلا ریز چثه هستن، مخالفت بابام با ظاهر ایشون هست. 

از هر کسی که در مورد ایشون بپرسی جز تعریف از خوبی هاش چیزی نمیگن، خودم هم مطمئنم من و ایشون با هم خوشبخت میشیم، ما حدود یکسال و 7 ماهه با هم در ارتباط بودیم تلفنی، به امید راضی شدن بابام، اما بابام هیچ جوره راضی نیست، الان هم هیچ ارتباطی با هم نداریم، ایشون گفتن هر موقع پدرت راضی کردی بهم بگو بیام خواستگاریت.

بابام میگه چطور تو فامیل بگیم این داماد هست، مردم بهمون میخندن، نمیگن دخترشون رو دست شون مونده بود، البته بعضی ها هم گفتن من از ایشون سرترم، اما من اولویت اصلیم اخلاق ایشون و حلال درآمد شون هست، خیلی وقت ها دیدم که خیلی راحت میتونستن رشوه بگیرن و نگرفتن. 

میدونم ممکنه در آینده خیلی ها بگن شوهرم بهم نمیاد، اما من برام مهم نیست، چون به خوب بودنش ایمان دارم. 

حالا نمیدونم باید چیکار کنم، با مخالفت بابام از ایشون و علاقه م و انتخابی که مطمئنم درسته بگذرم، یا کار دیگه ای میتونم بکنم، خیلی خیلی دلم از بابا و مامانم و کارهاشون گرفته، اصلا انگار حرف و نظر من مهم نیست. 

به نظرتون پیش مشاور برم، اگه مشاور خوبی سراغ دارین معرفی کنید لطفا، نمیدونم باید چیکار کنم، فکر کنین دارین به خواهر کوچیک تون کمک میکنین. 

اینم بگم که من سر مخالفت بابام وزنم 5 کیلو کم شده و الان قرص ضد افسردگی میخورم، چون بودنش برام خیلی مهمه.

ممنون از راهنمایی هاتون پیشاپیش

اجرتون با امام حسین


مرتبط:

با ظاهر خواستگارم مشکل دارم، بعدا ممکنه بهش علاقه مند بشم؟

خواستگارم بینی خودش رو عمل کرده و من نمیپسندم

خواستگارانی که دارم از لحاظ ظاهری برام جذاب و دلنشین نیستند

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

فقط با ظاهر خواستگارم مشکل دارم

میدونم که ظاهر مهم نیست ولی ظاهر خواستگارم به دلم ننشست

در جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

قیافه خواستگار به دلم نچسبید ردش کردم

توقع دختران 18 ساله در مورد قیافه خواستگار

روی قیافه خواستگارم شک دارم

از لحاظ قیافه خیلی بالاتر از خواستگارم هستم

حساسیت مادر دختر روی تیپ و قیافه خواستگار

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

ازدواج با یک پسر خوش قیافه چه مشکلاتی داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با همکار (۲۵ مطلب مشابه) ظاهر خواستگار (۴۰ مطلب مشابه) مخالفت خانواده با ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)