سلام خدمت کاربران گرامی

آسیب و خطر شوخی­ های جنسی که برخی خانم ها در جمع زنانه شون دارند فراوان هست. درسته در جمع آقایون نیست اما این یک طرف ماجرا است... ساده نباشید... اجازه بدید رک بگم از زبان یک مرد؛

اولا این گونه شوخی­ ها حتی در جمع زنانه هم باشه باز هم حرامه. کلام حرام حرامه چه پیش زن باشه پیش مردها. کلامی هم که حرام باشه هزار دلیل بیاری که شوخی بوده بازم یه روز ازش لطمه خواهید دید از جایی که به ذهنت خطور نمی کرد!

دوما از کجا میدونی حرف و شوخی شما از اون مجلس بیرون نمیره!؟، خودتان میدونی عده ای از خانم ­ها دهن قرص نیستند. پس حرف و شوخی جنسی شما سر از کجا در میاره؟، اگر به خانم های دیگر برسه اون ها ممکنه همه یا بعضی شما رو آدمی هوس باز یا بی حیا تلقی کنند. حتی اگر به ظاهر با شوخی هات می خندند.

اسمت به عنوان خانمی بی حیا و غیر قابل اطمینان در میره. زیرا اون ها میگن اگر چیزی یا هوسی جنسی در دلش نیست چرا اون ها رو به عنوان شوخی میاره. و میدانید خیلی از مردم  باور دارند که همیشه بالای هفتاد درصد شوخی جدی هم در لفافه ی خودش داره.

سوما و مهمتر اینکه ممکنه یکی از اون خانم های مجلس با پسران و مردان دیگر رابطه و رفاقت داشته باشند. در اینجا دو احتمال پیش میاد. اون پسر یا حتی مرد متأهلی که بفهمه و خبری بهش برسه (از طرف خانمی که باهاش در ارتباطه و دهنش قرص نیست) که شما شوخی های جنسی به زبان میاری احتمالش زیاده که تحریک و هوسی در او ایجاد بشه و روزی ممکنه به فکر ایجاد رابطه و حتی تخیلات و فانتزی های جنسی در مورد شما برسه چون نمیگن  شوخی کرده و میگن حتما این زنه اهل ... هست و گرنه حتی پیش زنان از این شوخی ­ها نمی کرد. (این رو برخی از ما مردان بیشتر درک میکنیم نه شما خانمها). 

یا هر جا شما رو ببینه نگاه جنسی و یا در فکر پیدا کردن شماره یا آدی ... و شوخی جنسی مستقیم یا غیر مستقیم و حتی مزاحمت از طریق تلگرام یا اینستا ... ریالخلاصه جوری که به ذهنت خطور نمیکنه که مردها یه جورایی تلاش می کنند تا برای لذت موقتی هم شده همراهت باشند.

بعضی ممکنه برخی خانم ها دشمنت باشند باهات همراهی می کنند در این شوخی های جنسی اما اون ها فردا هم بهت لطمه میزنند از طریق بازگویی شوخی هات و مردان در این میان میشنوند ... من مردم، می دانم که برخی مردان کمین می کنند برای خانم ­هایی که از این گونه شوخی جنسی دارند. 

مهمتر اینکه وقتی اسمت به عنوان خانمی بی حیا در رفت کم کم این گونه می­شناسنت و سبب میشه پسری خوب و با حیا و مرد زندگی که قرار شد بیاد خواستگارت اون زمان خواستگار میپره... خواستگار ممکنه پشیمون بشه چون پیش خودش فکر جالبی نمی کنه در مورد خانم هایی که شوخی جنسی دارند (حتی در مجالس زنانه). 

من خودم بفهمم خانمی از این گونه شوخی ها داره (حتی در جمع زنانه) خواستگاریش نمیرم اگر زیباترین زن هم باشه چون بوده که نرفتم خواستگاریش تنها به خاطر این گونه شوخی ها، از کجا تضمین میده دست از این گونه شوخی ­ها بر میداره؟ دیدید شوخی جنسی سر از کجا در آورد.

با تشکر

سعید کرمی


مرتبط:

شوخی با خانم در موضوعاتی مانند ازدواج مجدد، طلاق و ...

نوع برخورد شما با شوخی های مردان در زمینه ازدواج مجدد

خانم ها ، مرز شوخی برای شما تا کجاست ؟

از شوخی های خاص همسرم ناراحتم

شوهرم با عکس های زنان خارجی باهام شوخی می کنه

چرا باید یه مرد نامحرم با مادرم شوخی کنه ؟

آسیب های پنهانی شوخی جنسی برای خانمها و آقایون



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) مسائل دختران دهه شصتی (۴۸ مطلب مشابه)