سلام

من ۱۹ سالمه، رشته دندونپزشکی تو کنکور ۹۸ قبول شدم، بخش بزرگی از موفقیتم تو کنکور را مدیون معلم شیمی هستم که باهام شیمی کار کرد و درصدم تو کنکور حسابی خوب شد. همون پارسال که می اومد برامون کلاس فوق برنامه تو مدرسه، کل کلاس عاشقش شده بودیم چون بسی زیبا و رعنا بود ...، اونم از من خوشش اومده بود و انقدر ضایع رفتار میکرد که همه بچه ها هم فهمیدن، تو موقع کنکور هم حسابی پیگیر بود منم کم و بیش باهاش تو تلگرام صحبت میکردم چون خیلی بامزه و جذاب بود.

ولی اون هی از زندگی آینده و اینکه با هم ازدواج کنیم و اینا حرف میزد، منم همیشه بحث رو عوض میکردم، حالا که اومدم دانشگاه میبینم که من اصلا آدم ازدواج نیستم و دوست دارم حسابی تمرکزم رو درسم باشه، ضمن اینکه به خودم میگم ازدواج با یه دندونپزشک یا پزشک بهتر از ازدواج با معلمه و رابطه م رو با این آدم سرد کردم، اون خودش فهمیده و میگه من یه احمق ظاهر بینم و عشق و علاقه سرم نمیشه ... .

درسته که من خیلی ... شدم و دارم پسری که برام انقدر جذاب بود رو اذیت میکنیم ولی خب من از اولشم نگفتم که میخوامش ...، اون فقط میگفت .

به من بگین چیکار کنم، حتی تصور اینکه اون با یکی از دخترهای دبیرستان که عاشقش هستند ازدواج کنه داره دیونم میکنه، از اون طرفم حاضر نیستم خودم باهاش ازدواج کنم، ضمنا پدر مادرم اگه بفهمن من باهاش حرف زدم آویزونم میکنن.


مرتبط با ازدواج دختر با پسی که مدرک تحصیلی پایین تری داره

خواستگارم قول داده ادامه تحصیل بده

تحصیلات خواستگار چقدر برای دختر و خوانواده ش مهمه ؟

به خواستگاری که تحصیلاتش پایین تر از شماست جواب مثبت می دهید؟

لیسانسه هستم و یه خواستگار با تحصیلات ابتدایی دارم

شعور شوهرتون براتون مهمه یا مدرکش ؟

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

مخالفت مادر با خواستگار مدرک پایین تر

بهتره برن با همون مدرک تحصیلی طرف ازدواج کنن تا خودش

حاضرید با مردی زندگی کنند که مدرک اصلیش سیکله ؟

حکم قهرمانی می تونه جایگزین مدرک تحصیلی باشه ؟

در ازدواج با خواستگار نظامی و دیپلمه که 9 سال ازم بزرگتره دو دل شدم

لیسانسه هستم و یه خواستگار با تحصیلات ابتدایی دارم

به خواستگاری که تحصیلاتش پایین تر از شماست جواب مثبت می دهید؟

می تونم با آدم معمولی با تحصیلات کم یا سطح فکر پایین زندگی کنم؟

تحصیلات خواستگار چقدر برای دختر و خوانواده ش مهمه ؟

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

چرا دخترا در ازدواج اینقدر به تحصیلات طرف مقابل اهمیت میدن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)