سلام خدمت خانواده برتری های عزیز

سوالی که من داشتم در مورد نحوه پس انداز کردنه، من یه دختر 24 ساله م که تازه درسم تموم شده و چند وقتیه میرم سر کار، حقوقی که میگیرم زیاد نیست، ولی تصمیم دارم برای خودم پس انداز داشته باشم، ولی نمیخوام پولم رو تو بانک بذارم که ارزشش از بین بره، چون این طوری به هیچ جایی نمیرسم.

اینم بگم که تا الان هیچ پس اندازی از سال های قبلم ندارم، چون پول تو جیبیم به زور کفاف خرج و مخارج خودم رو میده، الان هم فرقی نکرده، حقوقم به پای پس انداز یا سرمایه گذاری آنچنانی نمی رسه ولی آخرش که چی؟ 

میدونم از صفر شروع کردن سخته، میدونم پس انداز سخته، پس لطفا نا امیدم نکنید، ولی دوست دارم بتونم در آینده یه مغازه بخرم یا خونه بخرم یا حداقل یه کار و بار کوچیک داشته باشم که فقط مال خودم باشه.

لطفا اگه تجربه در این مورد دارید یا مثلا شما هم تونستید مثل من شروع کنید و کم کم کار و باری از خودتون داشته باشید یا حتی مغازه خریدید به منم بگید، به خدا جای دوری نمیره، کسی هم قرار  نیست ایده شما رو بدزده. هر کسی به اندازه تواناییش کاری رو انجام میده . پس بیاین به هم کمک کنیم.

و یه سوال دیگه اینکه من تصمیم دارم سکه بخرم، به نظر شما خرید سکه در این موقعیت عاقلانه ست؟، ممکنه قیمت سکه از الانی که هست برگرده به قیمت یک تومن یا کمتر؟، یا همون به اصطلاح حباب قیمتش یهو بترکه یا نه بازم از الان بیشتر میشه قیمتش؟

و دیگه اینکه اگه راه های دیگه ای جز  این برای پس انداز بلدید به منم بگید چون من به همین قدر پولم میرسه.


مرتبط با سرمایه گذاری:

با حقوق ماهیانه م چکار کنم که سودآور باشه

بررسی ایده کسب درآمد از فروش جوجه به مرغداری ها

سودآوری با 30 میلیون سرمایه در عرض 3 ماه

معرفی مشاغل بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی در اصفهان

چطور با 100 میلیون سرمایه، ماهی 5 میلیون درآمد داشته باشم ؟

مشورت در مورد تحصیل، کار و سرمایه گذاری با 20 میلیون

با 160 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت ؟

با 30 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت

با 7 میلیون چه کاری می تونم برای درآمدزایی انجام بدم ؟

با 30 میلیون بهتره که ماشین بخرم یا بذارم بانک سودش رو بگیرم ؟

یه دختر با 5 میلیون سرمایه ، چه کسبی رو شروع کنه بهتره ؟

یه دختر مجرد با 30 میلیون در چه زمینه ای سرمایه گذاری کنه بهتره ؟

چه زمینه ای سرمایه گذاری بکنم ؟

راهنمایی در مورد سرمایه گذاری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل زنان شاغل (۳۵ مطلب مشابه)