سلام

من دختری هستم که یک ساله در عقد بسر میبرم، عروسی مون رو قراره پاییز و بعد از محرم و صفر بگیریم، من هنوز جهیزیه ی آنچنانی نگرفتم، فقط 4 دست ظرف آرکوپال و سرویس قاشق چنگال و چند مورد دیگه، تیکه های بزرگ و اصلی رو نگرفتم هنوز و خیلی چیز های دیگه.

من دانشگاه آزاد درس خوندم و امسال تموم میکنم، خرج تحصیلم تقریبا 35 میلیون شد و پدرم من رو فرستاد دانشگاه در صورتی که هیچ کدوم از خواهر و برادرانم دانشگاه آزاد نرفتند، من هم تصمیم گرفته بودم از همون ترم اول و زمانی که مجرد بودم که وقتی رفتم سر کار از حقوقم برای خرید جهیزیه کمک کنم تا زحمت های پدرم رو جبران کنم.

حالا اون زمان رسیده و واقعا پدرم دستش تنگ شده و الان طوری هست که واقعا خرید جهیزیه سخت شده، دیشب حساب کردم اگر تمام وسایلم رو با حد متوسط خریداری کنم حدود هفتاد هشتاد  میلیون خرجم میشه، من قصد گرفتن وام ازدواج دارم، و میخوام با همون جهیزیم رو بخرم. وام ازدواج شصت میلیونه، البته 30 میلیون اما در شرایط خاصی که من دارم بهم 60 تومن وام میدن پدرم جانباز هستن، دریافتی من از وام حدود 57 میلیون هست یا کمتر، و هر قسط یک میلیون باید بمدت 5 سال پس بدم.

به پدرم گفتم وام ازدواجم رو بگیر، گفت دستم تنگه و از قسط هاش میترسم، گفتم بگیر من تا پاییز میرم سرکار و قسط هاش با خودم، حالا من تا یک ماه دیگه وامم رو میگیرم، وامی که دارم از خرید جهیزیه کمتره، میخواستم ببینم تا پاییز میتونم کاری با این پول بکنم که ارزشش زیاد شه و مثلا از سه‌ ماه دیگه جهیزیه بخرم، مثلا با سی تومن نصف جهیزیه رو بخرم و سی تومن رو به یه کاری بزنم که زیاد تر شه پولم .... 

غیر از خرید طلا و بورس که در اون سر رشته ندارم چه راه حلی مناسبه؟، یعنی لطفا راهی بهم معرفی کنید که در زمان کم سود بالا بهم بده چون وقتی ندارم، ممنونم


مرتبط با سرمایه گذاری:

معرفی مشاغل بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی در اصفهان

چطور با 100 میلیون سرمایه، ماهی 5 میلیون درآمد داشته باشم ؟

مشورت در مورد تحصیل، کار و سرمایه گذاری با 20 میلیون

با 160 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت ؟

با 30 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت

با 7 میلیون چه کاری می تونم برای درآمدزایی انجام بدم ؟

با 30 میلیون بهتره که ماشین بخرم یا بذارم بانک سودش رو بگیرم ؟

یه دختر با 5 میلیون سرمایه ، چه کسبی رو شروع کنه بهتره ؟

یه دختر مجرد با 30 میلیون در چه زمینه ای سرمایه گذاری کنه بهتره ؟

چه زمینه ای سرمایه گذاری بکنم ؟

راهنمایی در مورد سرمایه گذاری


مرتبط با خرید جهیزیه:

با 60 میلیون وام ازدواج، چی بخرم که جهازم کامل بشه؟

چند وقت دیگه عروسیمه و میخوام جهیزیه ام رو کامل کنم

با 10 میلیون وام ازدواج، جهیزیه چی بخرم ؟

کسی میدونه قیمت جهیزیه کامل الان چنده؟

برای خرید جهیزیه از هر جنسی چه مارکی بخرم ؟

کمک کنید یه جهیزیه کاملا ایرانی بخرم

در جهیزیه چه چیزهایی مهم و واجبه ؟!

قوانین تهیه ی جهیزیه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جهیزیه (۳۶ مطلب مشابه) مشورت در سرمایه گذاری (۵۰ مطلب مشابه)