سلام

من امسال کنکوریم و تصمیم دارم که در این راه تلاش کنم... به نظرم انگیزه خیلی خیلی مهمه... انگیزه دارم مثل موفقیت در آینده و هدف و ...، ولی این ها انگیزه قوی نیستن، دنبال یه انگیزه قدرتمند هستم که از درس خوندن غافل نشم.

برنامه ریزی میکنم ولی به دلایل زیر ازش عقب میمونم (با اینکه وقت کافی دارم که جبران کنم و معمولا مشکلی پیش نمیاد که برنامه ام عقب بیفته):

  • عدم تمرکز کافی و جدی نبودن
  • از اتاقم خارج میشم و خیلی دیر برمیگردم
  • یه کمی که درس میخونم حس خستگی میکنم و به خاطر همین راس ساعت برنامه هام رو شروع نمیکنم
  • صبح ها سرحال نیستم و خیلی دوست دارم بخوابم
  • کلا استرس کنکور ندارم... به نظرم استرس تا حدی مفیده

حالا از شما دوستان میخوام که بگین چه جوری برای کنکور استرس داشته باشم(تا حدی) و انگیزه قدرتمندی داشته باشم؟

ممنونم از همگی


بیشتر بخوانید ...

بعد از چند سال می خوام کنکور بدم، چه منابعی رو بخونم؟

در کنکور میشه دروس عمومی رو صد زد؟

چگونگی خوندن املا در ادبیات برای کنکور

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

چطور در عرض یکسال در کنکور موفق بشم ؟

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

من شرایط اینو ندارم که پشت کنکور بمونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه) چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)