سلام

مدتی پیش با خانمی ارتباطی رو شروع کردم و از ابتدا هم به قصد ازدواج بود. رابطه مون با همه بالا و پایینی که داشت شش هفت ماهی طول کشید و نهایتاً به خواست ایشون به قول معروف کات کردیم. ولی نه این طور که کدورتی باشه حتی بعدش یه مدتی رابطه خیلی کمرنگ ادامه داشت و نهایتاً به خواست من که به صلاح نمی‌دیدم اون شکل رابطه رو، بطور کامل قطع کردیم. 

دو سه ماهی گذشت و ما هیچ گونه ارتباطی نداشتیم تا اینکه چند روز پیش پیامی ازش گرفتم با یه مزمون دلتنگی، خلاصه یه چند تا پیامی رد و بدل شد و فرداش من ازش خواستم همدیگه رو ببینیم. نه اینکه من میخواستم دوباره شروع کنم رابطه رو ... شاید بخاطر دلتنگی، نمیدونم. ولی گفت که نه اگه ببینیم همدیگه رو شاید دوباره رابطه شروع بشه و احساس درگیر بشه و این حرف ها. در جواب اینکه بهش گفتم پس اصلا چرا دوباره پیام دادی بعد این مدت، گفت فقط میخواستم احساسم رو بهت بگم.

خلاصه دوباره خیلی دوستانه خداحافظی کردیم و تموم شد این ماجرا. اون مدتی که توی رابطه بودیم چند بار این حرف رو ازش شنیدم که "که ما خانوما حرف دل مون با زبون مون یکی نیست" و مثال هم میزد که ممکنه خانمی بگه حتی طلاق میخوام ولی حرف دلش واقعا این نباشه.

آیا واقعا اینطوریه؟، خانم ها لطفا بگین. ولی آخه چرا؟، حرف زندگی و سرنوشت آدم هاست و خود شما در درجه اول. چرا باید چیزی رو بگین که تو دل تون طور دیگه ای هست؟، چرا انتظار دارید ما معما حل کنیم؟، واقعا چرا؟، اگه ایشون نمی‌خواد که رابطه ای که به قول خودش منطقا درست نیست، دوباره شروع بشه، پس اصلا چرا پیام داد و خواست که من حسش رو نسبت به خودم بدونم؟ نکنه انتظار دیگه ای از من داره که من نمی‌فهمم...


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه) چت با جنس مخالف (۲۰ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)