سلام دوستان

من یه دختر بی بی فیسم، میدونم اینجا خیلی راجع بهش بحث شده، بنابراین توضیح بیشتری نمیدم. سوال من اینجاست که خیلی ها میگن که لباس زنونه بپوش، آرایشت خانمانه باشه، لباس زنونه یعنی دقیقا چه ترکیبی؟، چطوری باشه؟

شما اگه یه دختری رو ببنید که مثلا ۲۵ سالشه ولی شما تصور می کنید که ۱۵ سالشه و ترکیب لباس خانمانه پوشیده، یا آرایشش کمی بیشتر از ملایم هست، باعث نمیشه که توی دل تون تصور کنید این چه وضع پوشش برای یه دختر کم سن و ساله؟! در حالی که واقعیت ماجرا فرق می کنه.

پیشاپیش ممنونم از راهنمایی هاتون

مرتبط:

بی بی فیس و ریز جثه ام، چکار کنم سنم کمتر به نظر نیاد؟

بی بی فیسم، چیکار کنم که چهره م به سنم بیاد؟

چطور میشه با یه دختر بی بی فیس برای ازدواج آشنا شد؟

ازدواج با دختر بی بی فیس

چون چهره م کوچکتر از سنم نشون میده، هیچ خواستگاری ندارم

بی بی فیسم، چکار کنم که دیگران مثل یه دختر 15 ساله باهام برخورد نکنن

چهره م بی بی فیس هستش، علت جور نشدن ازدواجم اینه؟

دختری قد کوتاه و بی بی فیسم، شانسی برای ازدواج دلخواهم دارم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) مسائل بی بی فیس ها (۱۴ مطلب مشابه)