من یه مدتیه که یه موضوع ذهنم رو مشغول کرده و اونم اینه که چه چهره ای دقیقا بانمک یا بامزه محسوب میشه؟ شما چهره چه افرادی براتون بانمک و چهره چه افرادی براتون بی نمک به نظر می رسه؟ دقت کنید من درباره چهره صحبت می کنم، کاری با شخصیت فرد ندارم، چون که چهره بعضی آدم ها گویا یه جوریه که بقیه هی بهشون میگن، آخی چه بانمکه، چه گوگولیه و ...

ما یه پسر خوشگلی تو دانشگاه مون داریم که خیلی قیافه ش بی بی فیسه و شبیه پسرهای نوجوونه و همه میگن آخی این چه خوشگل و با نمکه، یا چقدر نازه و ...، یعنی اون بی بی فیس بودن و معصومیته که یه چهره رو بانمک می کنه؟، چون من مثلا تا حالا ندیدم بقیه به قیافه مردی که مردونه ست بگن چه بانمکه،(معمولا میگن چه پر ابهته و جذبه داره).

مرتبط با چهره ای بی بی فیس:

بی بی فیس و ریز جثه ام، چکار کنم سنم کمتر به نظر نیاد؟

بی بی فیسم، چیکار کنم که چهره م به سنم بیاد؟

چطور میشه با یه دختر بی بی فیس برای ازدواج آشنا شد؟

ازدواج با دختر بی بی فیس

چون چهره م کوچکتر از سنم نشون میده، هیچ خواستگاری ندارم

بی بی فیسم، چکار کنم که دیگران مثل یه دختر 15 ساله باهام برخورد نکنن

چهره م بی بی فیس هستش، علت جور نشدن ازدواجم اینه؟

دختری قد کوتاه و بی بی فیسم، شانسی برای ازدواج دلخواهم دارم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل بی بی فیس ها (۱۴ مطلب مشابه)