سلام

در بخش نظرات با نظراتی مواجه خواهید که بالای اون نوشته شده :

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است .

به شما اطمینان میدم که معمولا پشت اون ستاره ها فحاشی و کلمات رکیک وجود نداره ، لطفا در مورد شخص نظر دهنده فکر بد نکنید . 

اگه کسی خدای نکرده کاربری فحاشی کنه یا ... ، کل نظرش تائید نمیشه نه این که بخش هایی از اون ستاره دار بشه . بخش های ستاره دار اکثرا به خاطر نوع لحن نظر دهنده به خاطر این که بنده حدس می زنم مخاطب اون شخص یا سایرین ناراحت بشن ، سانسور میشه .  

البته گاهی هم بعضی ها از سر عصبانیت از کلماتی که تحقیر کننده هستند استفاده می کنند که اون ها هم قابلیت نمایش دادن ندارند . یا بعضی ها با همون لحنی که با دوستان شون حرف می زنن سعی در راهنمایی کردن سوال کنندگان می کنن . طبیعتا دو دوست ممکنه در مکالمات روزمره شون از بعضی کلمات ! استفاده کنن که نمیشه با همون کلمات افراد غریبه رو مخاطب قرار داد . 

بعضی مواقع خود نظردهندگان میگن فلان قسمت از نظرم رو به هر دلیلی سانسور کن ، مثلا اخیر یکی از کاربران گفتند که یه بخش اضافه در نظری که دادم وجود داره ، اون رو سانسور کن . 

از موارد دیگه ای که ستاره میشه میشه به خواهش های التماس گونه برخی از کسانی هستش که سوال طرح می کنن، مثلا در صفحات ارسال سوال یا مطلب شاید مشاهده کرده باشید که خط آخر نظرشون ستاره دار شده . بنده هم مثل خیلی از شما، از این که کسی التماسم کنه ناراحت میشم . سوال اگه تکراری باشه ، ارسال نمیشه و خواهش کردن هم متاسفانه چیزی رو عوض نمیکنه . 

بعضی ها هستند که در پایان نظری که میدن تهدید می کنن ! یا با توجه به ذهنیت بدی که از بنده در ذهن شون دارند فکر می کنن که نظرشون سانسور میشه در حالی که نظر اون ها مشکلی برای تائید شدن نداره ، این موارد هم ستاره دار میشه .

از موارد دیگه ای که ستاره دار میشه ، اسامی بازیگران، خوانندگان و ... هستند که اون ها رو در گوگل جستجو می کنیم ، نتایجی که گوگل ارائه می کنه حاوی تصاویر نامناسب هستند . 

با عرض معذرت چند مثال :

نظرات تائید شده ی دارای ستاره :

*اول اینکه هنرمندان و بازیگران رو که قشر بی فرهنگ جامعه هستند مطرح نکن

*... توسط دوتا ادم احمق که توان و شعور تربیت فرزند رو ندارن میاد به این دنیا!!

*وبلاگ افتاده دست یه عده بچه زیر ۲۰سال 

*شما باشید ووبلاگتون ویه مشت بچه !

*باز هم یک بحث بی فایده دیگه در مورد افکار پوسیده ایرانی جماعت

*باید به خانومی که اینو نوشته بگم این چزندیاتی که نوشتید برای بعضی پسرا جواب میده ....


چند نمونه نظراتی که کلا تائید نمیشن ( البته بدون فحاشی و ... ) :

* خوب الان براشما زوده این بحث ها این که دیگه گریه نداره خخخخخخخخ حقیقت تلخه شما  هم پسر هستید چندین سال دیگه وارد این بحث بشید که  به فکرتون بخوره 

* خوب حقیقت تلخه چرا داری دست وپا میزنی چند سال دیگه وارد این بحث بشو به مخت اینقدر فشار نیار دیگه داری توهم میزنی

*مثل این که شکمت خیلی سیره اومدی این جا چرت و پرت میگی

* دقیقا میدونم کی هستی این پست رو گذاشتی 😏😎 

*پول نداری غلط می‌کنی ازدواج کردی دختر مردم بدبخت شد

* فقط نظر ... رو خوندم خواستم اصلا اینو گوش نده خخخخخخخ خیلی بچه گونه بود 

* به نظر من هم قشر مذهبی از همه بدتر و خطرناک ترن اینجور موارد رو تو این قشر به وفور میشه دید .

* خجالت بکش،نا قص العقل اونی که به زنها این نسبت را میده.من هیچ حرفی ازخودم درنیاوردم تمام این بحثا تو قانون و در شرعیت امده. توهم به جای اینکه تراوشات ذهن مریضتو اینجا بنویسی برو بخون.

نکته : نظراتی که در جهت تبلیغ روش های غلط زندگی ( غلط با توجه به اهداف خانواده برتر ) ارسال میشن هم معمولا تائید نمیشن . 


نکته مهم پایانی :

همون طور که می دونید بنده یه آدمم مثل شما ، پس با توجه به حجم بالای نظرات ارسالی، انتظار نداشته باشید که همه نظرات توهین آمیز یا کلمات فحش گونه رو ... ببینم و تائید نکنم .

بذارید یه حساب و کتاب کنیم :

دیروز حدود 300 نظر دریافت شد ، به طور متوسط اگه هر نظر رو 200 کلمه در نظر بگیریم ، میشه روزانه حدود 60 هزار کلمه ، یعنی با سایز 16 فونت zar میشه چیزی حدود 160 صفحه A4  .

همون طور که عرض کردم بنده هم یکی هستم مثل شما ، ربات نیستم که به طور خودکار ؛

یک نظر رو بخونم ، کلمات رکیک و تند رو سانسور کنم ، بعدش تحلیل کنم که منظور نویسنده خوبه یا بد و بسنجم که آیا مخاطبین ناراحت میشن یا نه . 

بنابراین به بنده حق بدید ، که بعضی از کلمات رو نبینم ، نتونم یک جمله رو به درستی تحلیل کنم ، طوری که مخاطب اون رو توهین آمیز تلقی نکنه و ... .  

می دونم بعضی ها نسبت به بنده دید خوبی ندارند ، که ریشه ی بعضی از اون بد بینی ها می تونه ناشی از عدم آگاهی در مورد سختی تائید نظرات باشه ، زیاد می بینم که بعضی ها میگن فلانی به من توهین کرد و تو نمیذاری جوابش رو بدم ! 

در هر حال همین جا از همه ی کسانی که ناخواسته باعث شدم به اون ها توهین بشه عذر خواهی می کنم و از همه ی کسانی که به خاطر اشتباه تائید شدن نظرات خلاف قانون به بنده تذکر میدن صمیمانه تشکر می کنم .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه)