سلام

من آرشیو خانواده برتر رو می خوندم خیلی سوالاتی دیدم که یه دختر مذهبی کجا بره که خواستگار مناسب براش پیدا بشه که جواب ها مسجد و هیئت و این جور جاها بود.

ولی سوالی ندیدم که یه دختر غیر مذهبی باید کجا بره که دیده بشه، من خودم دختر ۲۱ ساله ای هستم، ظاهر خوبی دارم و خدا رو شکر زندگی خوبی داریم، خانواده و وضع مالی خوب، از فامیل ها هم خواستگار دارم ولی ازدواج فامیلی رو اصلا نمی پسندم به جز اقوام کسی نیست که منو ببینه نه اطراف مون نه دانشگاه، چون رشته نسبتا دخترونه ای می خونم، کل هم رشته ای هام تقریبا دخترن.

می خواستم بدونم چه فعالیت هایی داشته باشم، می تونم خواستگار داشته باشم، یه چیزی هم بگم دوست دارم حتما یه دوستی قبل ازدواج البته به قصد آشنایی و این ها داشته باشم و حتما با علاقه ازدواج کنم، در کل دختر نجیبی هستم تا به حال هم با کسی دوست نبودم ولی مذهبی نیستم و ظاهرم ساده است، ولی با حجاب نیستم و خانواده م هم با این مسئله دوستی با قصد ازدواج راضی هستن که با اطلاع شون اقدام کنم.

فقط نمی دونم کجا می تونم عشقم رو پیدا کنم، دانشگاهم که گفتم رشته ام کاملا دخترونه است.


مرتبط:

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)