سلام به همگی 

من دختر ۱۹ ساله ای هستم که تقریبا ۱ سال هستش که والدینم از هم جدا شدند، (تقریبا تا من یاد دارم مدام در حال دعوا بودند).

من دو سال پشت سر هم پشت کنکور موندم، سال اول کاملا بیخیال بودم و سال دوم تحت نظر روانشناس و روانپزشک قرار گرفته بودم، الان به من پیشنهاد شده که به جای اینکه زندگیم رو هدر بدم برم مربی مهد بشم و به همراه اون برای کنکور ادبیات بخونم، حال من دیپلم تجربی دارم، من میتونم کنکور ادبیات بدم؟، یا اینکه کنکور تجربی بدم دوباره؟، از اون طرف هم من بسیار کمال گرا هستم و بسیار افراطی در این قضیه که به علت کمبود اعتماد به نفس و ریشه آن در کودکی هستش واقعا نمیدونم چیکار کنم.

مرتبط با بازار کار و آینده شغلی رشته های علوم تجربی:

کمکم کنید در رشته ی تجربی به یه شغل برسم و مستقل بشم

کدوم شاخه های رشته تجربی آینده شغلی خوبی دارن ؟

بازار کار کدام رشته تجربی بهتر است ؟

کدوم گرایش رشته حقوق کاربردی تر و جذاب تر هست؟

برای یه دختر حقوق بهتره یا مدیریت ؟

با مدرک ارشد حقوق عمومی سر چه کاری میشه رفت ؟

به نظر شما رشته رادیولوژی خوبه ؟

دوستم ارشد تغذیه داره و الان بین انتخاب دو کار گیر کرده

بهم میگن مامایی رشته خوبی نیست و آینده نداره

آینده شغلی رشته مامایی چطوره ؟

رشته فیزیوتراپی قبول شدم ، میشه پولدار شد با این رشته ؟

فرق رشته ی بیهوشی و هوشبری رو برام توضیح بدید

آینده شغلی رشته اتاق عمل و مقایسه ی اون با رشته های پرستاری و هوشبری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه) کنکور (۶۳ مطلب مشابه)