نمیدونم چرا بعضی از ما به خاطر کار بعضی از آدم ها، تفکرات مون در مورد جنس مخالف کاملا بد بین میشیم، جنس مخالف یه دیو دو سره که فقط به فکر منافع خودشه، من میخوام به عنوان یه دختر یه سری از این خرابی ذهن شما در مورد دختره ها کم کنم.

 این چیزهایی که من میخوام بگم نمیگم همه ولی حدقل هشتاد درصد دخترها این شکلی هستند دیگه شما ها باید عاقل باشید که سراغ اون 20 درصد نرید:

مورد اول، بعضی از پسرها میگن توقع دخترها بالاست، من یه دخترم و درسته توقع من خیلی بالاست، (این فقط شاید در مورد من باشه)، من از اون مدل هام که طرف قدش بالای 180 باشه، خوشگل و خوشتیپ و ... خلاصه همه چی تموم، ولی خدا شاهده تا حالا نگفتم یه پولدار باشه، بدم نمیاد ولی ... 

همین من با همین تفکرات یه روز از یه دست فروش خوشم اومد که کلا حدود 170 قد داشت، لاغر بود، دماغش یه قوز خیلی بزرگم داشت، خیلی هم مودب بود، اینا مهم نبود، مهم این بود که من خوشم اومد.

حالا شما تصور کنید اگه عاشقش میشدم دیگه چیکار میکردم، الان من دارم میگم آقا پسری که هی میگی دخترا توقع شون بالاست، تو برو طرف یه دختر، اون دختر اگه یه دختر واقعی باشه از جونش مایه میذاره که با هم همه چیز رو بسازید.

مورد دوم، بعضی از شماها میگید دخترها فقط دنبال پول هستند، نمیدونم شماها فیلم آتش بس 2 رو دیدی یا نه، ولی اون روانشناس یه جمله خیلی جالب میگه، بهرام رادان میگه حس میکردم منو واسه خودم نمیخواد، روانشناس میگه مگه خود تو چیزی به غیر از قیافه و پولته و ...، الان منه دختر (قصد پز دادن ندارم)، تو این شرایط بد اقتصادی تو خونه بابام دارم بهترین چیزها رو میخورم، هر روز بهترین چیزها تو دست و پامه، فکر نکنید خیلی مایه داریما، نه بابا تازه بعد 20 سال یه خونه 100 متری خریدیم، یه پرشیا داریم همین، ولی من که تو مجردیم این جوری بودم حاضرم به کسی که عاشقشم کمک کنم، اونم چطوری، با خوردن یه غذای ساده، به جای رستوران باکلاس بریم یه ساندویچی.

انقدر هم حال میده، من عاشق تجملاتم، دوست دارم لباس های گرون بخرم با این که واقعا چیز خاصی نیست این لباس ها ولی این شرایط رو قبول میکنم، چرا من کار نکنم، منم حاضرم کار کنم، تازه عاشق کار کردنم، چون عاشق رشته م هستم.

خب اینم خودش یه کمکه دیگه، البته امکان داره بعضی وقت ها هم غر بزنما، چون این تو خون خانوماست

مورد سوم، شما میگی برای چی ازدواج کنم، برای چی پولم رو با یکی دیگه شریک بشم، چرا غر بشنوم و ... ، خب ما دخترام میگیم چرا برم حمالی یه نفر رو بکنم، بشور و بپز یه نفر دیگه رو درک کنم، نمیدونم چند نفر این حرف منو قبول دارند ولی کار برای خانوم ها بیشتره از نظر من، خب من دختر میرم کار میکنم، بهترین لباس ها رو میخرم، از این کشور به اون کشور از این شهر به اون شهر، تازه خونه بابامم که هست، فقط اگه یه کم زبونت دراز باشه جواب این که چرا مجردی رو هم میدی.

 اینم یه حقیقت تخله که اگه پدر و مادر سختگیری داری، مگه قرار تا کی محدودت کنن، خب پس آقا پسر اگه به شما خوش میگذره به ماهام خوش میگذره، ولی تصور کن بعد از این که پیر شدی دیگه کسی کنارت نیست، وقتی که مردی زنی یا مردی نیست که برات گریه کنه، حتی بچه ای هم نیست که برات گریه کنه، نمیتوتی یه نفر رو از وجود خودت داشته باشی و کلی حس خوب دنیا رو تجربه نمیکنی.

شما تصور کن میخوای مسافرت حالا تنهای تنها بری، خوش میگذره یا با یه نفر دیگه، از سر کار خسته میای در خونه رو باز میکنی یه دختر که عاشقته و عاشقشی میاد استقبالت و برای غذا درست کرده، حالا این دختر خانوم که ما باشیم هر چقدرم از غذا درست کردن متنفر باشیم چه حالی داره یه غذا رو با عشق برای یه نفر درست کردن یا خودت رو خوشگل کنی برای یه شخص خاص.

به نظر من این ها همش لذته، درک میکنم که درست کردن یه زندگی واقعا سخته، ولی لطفا انقدر دخترها رو به پول پرستی و توقع بالا داشتن متهم نکنید، شما خودت یه کم تلاش کن با یه نفر آشنا شو بعد با هم زندگی رو بسازید، یا اگر خدا رو شکر چیزی دارید برای زندگی اولیه هم لذت ببرید هم تلاش کنید که بهترش کنید. 

همه رو به یه چشم نبینید، من خودم دارم میگم اره من توقعم خیلی بالاست، با این که خودم نه قد بلند دارم نه قیافه خیلی خاصی، نه چشم رنگی، موی تا کمر و ... من هیچ چیز خاصی ندارم که یه شخص خاص بخوام، ولی اگه واقعا عاشق بشید (من به عشق ایمان دارم شما به هر چیزی ایمان داشته باشید اون برای شما وجود داره حالا میخواد تو دنیا وجود نداشته باشه ولی برای شما داره) این ریز بینی خیلی کمتر میشه، شاید صفر، اینم بگم من اصلا الان تو فاز عاشقی نیستم که بگید دنبال خواستگاره، من الان هدف های بزرگتر دارم تا 28 سالگی هم نمیخوام مزدوج بشم، فقط خواستم از اون تنفرتون کم کنم و بگم اونی که شما فکر میکنی نیست، کاشکی یه آقا پسر هم بیاد نظر ما رو در مورد خودشون تغییر بده.

خوش باشید


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)