سلام خوبید؟ 

آقا یه چیزی هست یه مدته درگیرم باهاش، البته از قبل تر ها هم باهاش درگیر بودم ولی یه مدته بیشتر درگیرم، حس میکنم صورتم اصلا قرینه نیست، درسته تو آینه معلوم نیست یعنی اگه بخوام خیلی دقت کنم معلومه فقط، ولی تو عکس ها و مخصوصا این اواخر توی چند تا فیلمی که خودم رو دیدم خیلی به نظرم ضایع بود، چشم هام تا به تا به نظر میرسه دماغم به یه طرف بیشتر مایله، صورتم هم که اصلا فاجعه ست، یه طرفش انگار باد کرده، موندم این چیزها چرا تو آینه انقد تو چشم نمیخوره.

تو سلفی هایی که از خودم میگیرم هم انقد معلوم نیست، البته با یه سری برنامه ها مثه بیوتی پلاس که عکس میگیرم از خودم خیلی کمتر کج میوفته صورتم ولی با دوربین خود گوشی افتضاحه، نگران شدم گفتم نکنه بقیه هم همین جوری کج میبین منو، یا شاید خودم از بس تو آینه از اینوری کج دیدم خودم رو که تو دوربین که معکوس میشه تصویر بیشتر به چشمم میاد ممکنه بقیه عکس هام رو انقدر بد نبینن، شما هم این جوری هستید؟

من شنیدم همه آدم ها کاملا قرینه نیست صورت شون، اگه همه یه کم کجی تو صورت شون باشه باید بقیه هم همین حس منو داشته باشن نسبت به خودشون، ای کاش تصویر آینه ای مون همون تصویری بود که واقعا هستیم، اون رو خیلی بیشتر دوست دارم من، راستی به نظرتون بازیگرها که تصویر خودشون رو تو تلویزیون میبینن هم همین حس رو به خودشون دارن؟ یا دوربین های اون ها پیشرفته ست فرق داره؟

یه چیزی هم هست اونم اینکه من قبلا گوشیم دوربین پشتش وسطش بود حس میکنم اون موقع عکس هام بهتر می افتاد تا الان که گوشیم رو عوض کردم، دوربینش الان یه وره وسط نیست شاید اینم تو کج دیده شدن تو فیلم ها تاثیر داشته باشه، وای دارم افسرده میشم، این دیگه چی بود آخه؟! 

و در آخر کسی راهی میشناسه که بشه این مشکل رو حل کرد؟، البته جراحی نباشه چون از جراحی میترسم، کلا برای این چیزها نمیرم زیر تیغ!

مثلا منظورم ارتودنسی یا ... هست، آخه فکر کنم به خاطر نامرتب بودن دندون هام باشه که فکم به یه طرف بیشتر مایل شده.


مرتبط:

من از عکس گرفتن به شدت فراری ام

برای عکس گرفتن تو آتلیه باید چه ژست هایی بگیرم ؟!

دچار اختلال خود زشت پنداری شدم

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)