سلام 

دختری ۲۳ ساله هستم که چند ساله پشت کنکورم و امسال خدا رو شکر قبول میشم در رشته پزشکی، یه سوال دارم من تا الان چون دانشگاه نرفتم اطلاع درستی از زمان بندی های کلاس های دانشگاه ندارم ، سوالم این هستش که یه دانشجوی پزشکی آیا وقت آزاد برای ورزش خصوصا رشته های ورزشی رزمی داره؟

تا الان رشته های رزمی کار نکردم اما هفته ای سه بار رو تمرینات باشگاهی داشتم و هرگز ورزش رو تو زندگیم رها نکردم و دلم نمیخواد حالا که دانشگاه میرم ورزش رو رها کنم و تصمیم دارم که حرفه ای تر ادامه اش بدم، فقط نمیدونم آیا یه دانشجو وقت این کارها رو داره یا نه؟

از دختر خانوم ها و آقا پسرهای سایت که تجربه ورزش خصوصا ورزش های رزمی تو دوران دانشگاه شون رو دارن خواهش میکنم که لطف کنن و من رو راهنمایی کنن 

ممنون

بیشتر بخوانید ...

ورزش‌های پرتحرک در آپارتمان

دخترم، می خوام بعد از کنکور ارشد یه ورزشی رو حرفه ای دنبال کنم

معرفی رشته رزمی کاربردی برای دفاع از خود

کدوم ورزش برای دختران مناسب تره ؟ ایروبیک ، زومبا یا رزمی ؟

کدوم رشته رزمی برم که طی سه ماه به نتیجه برسم ؟

بوکس، کیک بوکسینگ،موی تای یا کیوکوشین ؟

پیشنهاد ورزش برای افزایش توان بدنی یک دختر

ورزش غیر توپی برای تناسب اندام خانم ها


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ورزش بانوان (۵ مطلب مشابه)