سلام به همه

یک سوال از اون هایی که ازدواج کرده اند، درباره مشاوره قبل از ازدواج و تجربه شون دارم؛

چقدر به جلسات مشاوره قبل از ازدواج اعتقاد دارید و یا شما اصلا رفته اید و چند جلسه باشه به نظرتون خوبه؟، چقدر تست نئو و نتایج اون می تونه تو زندگی تعیین کننده باشه؟، چقدر حرف های مشاور قبل از ازدواج برای شما درست بوده و چقدرش اشتباه و آیا شده تا بحال بخاطر مشاوره های اشتباه منصرف بشوید؟

تجربه خودم:

من با یک دختر خانم صحبت کردم و در صحبت های اولیه توافق ها و وجه مشترک زیادی داشتیم، به پیشنهاد ایشون به مشاوره رفتیم و هر کدام یک جلسه تکی و دو جلسه مشترک داشتیم. مشاور هم خانم بود. یک سوال هایی می پرسید که فکر کنم مال کتاب های تئوری و دانشگاهی بود و اصلا جو موجود در جامعه رو در نظر نمی گرفت. هر چی هم من گفتم باید با شرایط موجود سنجید اصلا تو حال خودش بود. بعدش تست نئو گرفت و جواب ها رو مقایسه کرد و این موجب شد که دختر خانم جواب رد بده.

خیلی حالم بد شد. چون در مراحل اولیه که با هم صحبت کرده بودیم همه چیز خوب بود. کلی هم بعد از اون پیگیر بودم که جواب مثبت بگیرم ولی اثری نداشت. مادر دختر خانم هم خودش از دست دخترهاش خسته شده بود و گفت اینها با همه این رفتار رو دارند. 

این موضوع موجب شد که دیگه تو موارد بعدی پیشنهاد مشاوره رو رد کنم و بگم همینی هستم که براتون گفتم و اگه می خواهید برید مشاوره خودتون برید.

نظر شما در مورد این مشاوره ها چیه؟


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) لزوم مشاوره قبل از ازدواج (۴ مطلب مشابه)