سلام خدمت کاربران بزرگوار

والا چون علاقه مند به مسائل متاهلی هستم، بعضی اوقات سوالاتی برام پیش میاد که باید بپرسم، خدا رو شکر با خانواده برتر هم آشنا شدم، اینجا راحت میتونم بپرسم ...

غرض از مزاحمت داشتم یه چرخی تو وبلاگ میزدم دو سه تا پست دیدم مبنی بر اینکه خانم ها گله دارن چرا مرد در زمان نامزدی مخصوصا عقد خجالتی و کم رو هستند و خیلی از کاربرها این مشکل رو داشتن متاسفانه، در مواردی هم اون طور که بعضی ها گفته بودند منجر به طلاق شده بود!

بعد اومدم با خودم مقایسه کردم دیدم من یه ذره نرمال نمیزنم، ترسیدم راستش!، یعنی چی؟، من خیلی شدید گرمایی هستم، اتفاقا این طبعم رو هم خیلی دوست دارم و راضیم منتها من خیلی تو این زمینه ها پر رو تشریف دارم!

نمیدونم چرا به نظرم علتش تو مطالعه زیادمه، تصویرسازی ذهنی یا حتی دیدن فیلم های خارجی بعلاوه صحبت های کاملا بازی که با دوستام پیرامون مسائل جنسی داریم، در کل خودم رو میشناسم میدونم تو دوران عقد شدیدا بی حیا و پر رو میشم، از طرفی تا حالا سمت دختری هم نرفتم، مثل فنر داره جمع میشه، میخوام تو متاهلی رها کنم خودم رو ولی اینجا چند تا سوال و نگرانی پیش میاد!

اول اینکه من طبیعی هستم؟

دوم اینکه نظر خانم ها چیه، خوبه که مرد تو عقد به بعد پر رو باشه، مثلا خودش پیش قدم بشه ناز زنش رو بخره، دیگه عرض کنم که حرف های عاشقانه رو توام با موارد تحریک آمیز و جنسی به خانمش بگه، حتی بغل و ماچ و قربون صدقه و ... .

چون کلی سناریو دارم، بعضی اوقات فکر میکنم هی طرح و نقشه جدید میاد تو ذهنم، ولی میترسم همسر آیندم سرد باشه یا خیلی خجالتی باشه، دوست دارم مثل خودم بیرون با حیا باشه، داخل خدای بی حیایی!

سوم اینکه بدونید من سمت دختری نرفتم، چون تو این جامعه هر کی یه چیزی بلده، حتما تست کرده درست هست ولی فراگیر نیست ...، من خدا شاهده بعضی اوقات روم نمیشه وارد جمع دخترونه بشم و قطعا اوایل عقد هم خجالتی میشم، ولی تو این مسائل راحت میتونم سوییچ کنم رو پر رویی، یعنی ترسی ندارم، الان تصور میکنم میبینم اره اولش پته پته میکنم ولی چون خودم علاقه مند هستم راحت میتونم خودم رو مجبور کنم به گفتن حرف های خصوصی و میدونم اخلاقم جوریه که یخم سریع آب میشه...

چون بالاخره زن آدمه، میدونی گناه نیست، هیچ مشکل قانونی و شرعی هم نداره، حلاله، ولی خب بیرون بخوای این جوری باشی درست نیست...

سوال آخر این که من میترسم این شک واسه ش ایجاد بشه که من مثلا این کاره هستم یا قبل از ازدواج کلی دوست دختر داشتم، و از اون ها یاد گرفتم، چون پیش خودش ممکنه بگه پسری که دوست دختر نداشته چطور میتونه بی حیا باشه، درستم میگه ولی نمیدونم من دوست دختر نداشتم ولی پر رو هستم، دقیق نمیدونم چرا ...؟، گرم مزاجم هستم، گرم مزاج ها خودشون خود بخود تحریک بشن پر رو میشن. 

در کل دوست دارید شوهر در زمان عقد پررو باشه یا خجالتی؟، درسته عقاید متفاوته ولی میخوام بدونم این اخلاق من مشکل داره؟، ممنون میشم راهنمایی کنید مخصوصا خواهران گرامی. 

راستی یه عده ممکنه بگن محاله پسر اکبند باشه، بعد پر رو هم باشه، این ها رو نگید چون من خودم اینجوریم، البته ببینید اینم بگم تو دوران نامزدی بالاخره آدم ابراز علاقه میکنه، از اندام یا لباس یارو تعریف میکنه، بالاخره کم کم یخ ها آب میشه...، زن و شوهرن دیگه تا حدودی 

متشکرم


مرتبط:

اطلاعات جنسی بالایی دارم، می ترسم در موردم بد فکر بکنن

اولین بار در چند سالگی و چطوری با مسائل جنسی آشنا شدید؟

با یه رمان که اتفاقی خوندم با مسایل جنسی آشنا شدم!

10 سوال برای شناخت جنسی مرد و زن

به دختر 11 ساله ام اطلاعات جنسی دادم اما ... !

کاش سطح اطلاعات جنسیم را بالا نمی آوردم

بعد از نامزدی شروع کردم به بالا بردن اطلاعات جنسیم

آشنایی با اخلاق جنسی آقایان برای مخصوص خانم ها


مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل جنسی در خواستگاری (۴۵ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) مسائل جنسی دوران عقد (۱۵ مطلب مشابه)