سلام دوستان

دختری ۲۱ ساله هستم که مشکل من در بحث ازدواج هست، متاسفانه شرایط من از نظر دیگران ظاهرا زیادی خوبه و این مانع ازدواجم شده، خانواده خوب و اصیلی دارم، تحصیلات تمام اعضای خانوادم بالاست ،خودم هم دانشجو هستم، از نظر ظاهری هم تقریبا یه مرحله از همه دوستام بالاترم، اینا رو گفتم که به عمق فاجعه پی ببرید، همه شرایط خوب بالا دست به دست هم دادند که من حتی یک خاستگار هم نداشته باشم.

وقتی با دوستانم که اکثرا خاستگار دارند صحبت میکنم یه توقعات بالایی دارند در زمینه مهریه، جشن عروسی و عقد، طلا و جهیزیه که من حتی تا حالا بهش فکر هم نکردم، ولی متاسفانه هر کی خانواده ما رو میبینه فکر میکنه بخاطر همون شرایط خوب بالا که گفتم جواب ما قطعا منفی هست و پا پیش نمیذاره. 

با کلی خجالت و عرق ریختن این موضوع بطور غیر مستقیم با مادرم در میون گذاشتم و دقیقا گفت مشکل همینه ، الان خیلی ناراحتم، واقعا نمیدونم چیکار کنم، هیچ کاری از دستم بر نمیاد.

دوستان اگه نظر یا پیشنهادی دارید بیان کنید.

با تشکر

 

مرتبط:

 

پدیده ای عجیب در تهران ، ازدواج با دختران بسیار پولدار

ازدواج یک پسر کارمند با یک دختر پولدار معقول است ؟

درسته که میگن پسرها دنبال دختر پولدار هستند ؟

چرا باید یه دختر پولدار از من خوشش بیاد ؟

میشه با ازدواج با دختر پولدار به پول رسید ؟

راستی آزمایی ادعای یه دختر پولدار در مورد ساده زیستی بعد از ازدواج

دلم نمیخود با پولدار ها وصلت کنم چون ازشون میترسم

اگه پدر پولدار داشته باشی به همه چیز می ارزه !


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر/پسر پولدار (۲۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)