سلام

من چند ماه پیش یه گوشی گرفتم، مثل اینکه نقصی داشته که من چون به خاطر مسائلی درگیر بودم اصلا متوجهش نشدم، تا اینکه به تازگی مشکل ساز شده و به یه جای مطمئن برای تعمیر هم بردم ولی مثل اینکه نمیشه کاریش کرد.

حالا میخواستم اگه بشه از گارانتیش استفاده کنم، ولی نمی دونم چه طور، چی کار باید بکنم یا اصلا کجا باید برم؟

دوستانی که تجربه ی مشابه دارن اگه ممکنه بهم کمک کنن. 

با تشکر


مرتبط:

بعد از ریست فکتوری گوشی سامسونگ j7 ، با چهار مشکل مواجه شدم

با تنظیمات کارخانه، میشه اطلاعات گوشی رو غیر قابل بازگشت کرد؟

گوشیم هک شده یا نه؟

گوشیم رو چند لحظه دادم به یه غریبه، باید نگران باشم؟

تجربیات شما از گوشی های پرچمدار

با داشتن شماره موبایل، میشه گوشی رو هک کرد یا نه؟

معرفی یه راه مطمئن برای اثبات اصالت گوشی

بعد از فروختن گوشیم متوجه شدم اطلاعاتش رو میشه ریکاوری کرد

جلوگیری از هک گوشی های اندرویدی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)