سلام به دوستان خانواده برتری
چون میدونم بیشتر بچه ها این جا جوون هستن و تجربه خرید و استفاده از گوشی های جدید رو دارند، سوالم را اینجا مطرح میکنم.
راستش من کمتر از یک ماه پیش یه گوشی سامسونگ اس ۷ اج رو بدون گارانتی از یک فروشگاه خریدم. متاسفانه جدیدا متوجه شدم که این گوشی دارای ایراداتی در صفحه نمایش می باشد. به این صورت که بعضی مواقع ( موقع باز کردن صفحه ) ، نمایشگر در نیمه چپ کم نور تر از سمت راست آن می باشد و همچنین در تصویر خطوط افقی کمرنگی مشاهده میشود که پس از مدتی که با گوشی کار میکنم حدود چندین دقیقه برطرف میشود‌.
البته با مشاهده تصویر در اتاق تاریک متوجه شدم خطوط افقی بیشماری حتی بصورت بسیار کوچک وجود دارند. بنده با مراجعه به تعمیراتی های موبایل به این نتیجه رسیده ام که صفحه این گوشی مشکل دار و احتمالا در اثر ضربه آسیب دیده است. در ضمن نور صفحه نمایش با بالا بردن مقدار آن به بیشترین حد، آنچنان زیاد نیست.
پس از پرس و جو از موبایلی ها، خودم نیز از طریق سرچ در اینترنت با نرم افزارهایی جهت تست اصل بودن گوشی آشنا شدم و پس از نصب و تست گوشی بوسیله انها متوجه شدم گوشی من به اصطلاح های کپی ( تقلبی ) میباشد. علاوه بر این در سایتی که معروف است شماره سریال گوشی را زدم اما گوشی را نشناخت.

حالا سوال من این است که به نظر شما با توجه به گذشت حدودا یکماه ، آیا شانسی برای پس گرفتن پول خود دارم ؟ ( با توجه به نداشتن گارانتی و احتمال زیاد تقلبی بودن گوشی ). (در ضمن فاکتور دارم.) مستقیم به فروشنده مراجعه کنم؟ اصلا راه استاندارد برای اثبات تقلبی بودن گوشی چیه؟ تجربه مشابهی دارید؟
پیشاپیش از راهنمایی دوستان و لطف جناب نجفی، تشکر میکنم.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)