سلام
ممکنه سوالم زیاد هم ارزش بیان کردن رو نداشته باشه ولی از وقتی فهمیدم چه کار اشتباهی کردم مثل خورده افتاده به جونم .
من چند سال پیش گوشیمو فروختم بدون اینکه فکر کنم ممکنه اطلاعات یا داده هام بدست کسی بیفته  . اگه راستشو بخوام بگم در گذشته اشتباهاتی مرتکب شدم که از طریق فضای مجازی رخ داد ( در این مورد نمیخوام قضاوتی بشه ) اصلا قابل گفتن نیست من خودم حساسم و در مورد ابرو بیش از اندازه .
البته گذشته سهل انگاری کردم ولی پشیمونی فایده نداره . من یه سال بعدش گوشیمو فروختم خیلی وقته متوجه شدم که به راحتی داده ها از جمله داده های مربوط به شبکه های مجازی بالا میاد شامل عکسها و فیلما و پیامها البته از بابت عکس یا فیلم در فضای مجازی  نگران نیستم ولی علاوه بر پیامهای فضای مجازی  نگران عکسها و فیلمهای شخصی هستم که با فروختن گوشی راحت به دست غریبه ها سپردم .
حتی گاهی پیش خودم میگم که برم و گوشی رو پیدا کنم ولی بعدش به این فکر میکنم که خیلی وقته از فروخته شدن میگذره و هیچ فایده ای نداره .  من گوشی رو به خود موبایل فروشی فروختم و این دیگه بیشتر نگرانم میکنه چون اونا واردتر هستن نسبت به ریکاوری یا روت گوشی و این کارا . 

از طرفی شهرمون کوچیکه و تو این محدوده  همه راحت قابل شناخته شدن هستن  و البته کار سختی نیست که کسی رو که چند خیابون بالاتر زندگی میکنه بشناسن . میدونم وحشتناک اشتباه کردم ولی در حد توانتون منو راهنمایی کنید در این مورد چیکار کنم ؟

مرتبط:

بعد از ریست فکتوری گوشی سامسونگ j7 ، با چهار مشکل مواجه شدم

با تنظیمات کارخانه، میشه اطلاعات گوشی رو غیر قابل بازگشت کرد؟

گوشیم هک شده یا نه؟

گوشیم رو چند لحظه دادم به یه غریبه، باید نگران باشم؟

تجربیات شما از گوشی های پرچمدار

با داشتن شماره موبایل، میشه گوشی رو هک کرد یا نه؟

معرفی یه راه مطمئن برای اثبات اصالت گوشی

جلوگیری از هک گوشی های اندرویدی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه)