سلام دوستان

4 سوال تخصصی دارم که بدجور اعصابم رو بهم ریخته. امیدوارم هر کسی میدونه دریغ نکنه. 

مدل گوشی من سامسونگ j7 هست که چند روز پیش ریست فکتوری زدم، اولین بار به تنظیمات کارخونه برگردوندم. من قبلا گوشی دیگه که داشتم زیاد ریست فکتوری میزدم و بهترم میشده اما الان چند تا مشکل پیش اومده. خیلی سرچ کردم تا از سایت های تخصصی بپرسم اما مدیرش جوابگو نیست.

۱. من تو تنظیمات تلگرامم دانلود خودکار رو غیرفعال کردم ولی متوجه شدم که امروز تو قسمت داکیومنت تلگرام که گیف ها ذخیره میشه، حدود ۱۲ تا گیف با حجم حدود ۳۰ مگ دانلود شده در صورتی که اصلا هیچکدوم از اون گیف ها تو پیام های کانال های من نبوده. مثلا من یکی شون رو یادمه یک سال پیش دیده بودم. من صبح حذفشون کردم. ظهر که دوباره تلگرامم رو چک کردم در کمال تعجب دیدم که دوباره همه شون دانلود شدن! باز حذفشون کردم. الانم که تلگرامم رو چک کردم دیدم دوباره دانلود شدن. تنظیمات تلگرامم رو چک کردم دانلود خودکار غیرفعال بود و active session هم بجز اکانت خودم نبود. از تلگرام اصلی نسخه ۵.۷ استفاده میکنم. خیلی نگرانم میترسم این ها فایل مخرب باشن. تازه گوشیم رو ریست فکتوری زدم. ممکنه بخاطر این باشه؟

۲. از بعد ریست فکتوری، گوگل و کروم خیلی خیلی کند شدن. من عادت داشتم با گوگل می اومدم خانواده برتر، یعنی با اون قسمت که آیکون خود گوگله تو پوشه اش. اما الان با اون گوگل بخوام بیام پنج دقیقه طول میکشه تا صفحه لود بشه. من فکر کردم اشکال از نت منه یا گوگل دچار اختلال شده اما اینطور نبود. الان از قسمت samsung internet اومدم که اینم گاهی کنده.

۳. من تو تنظیمات گوگل تیک اون قسمت که سرچ های پرطرفدار منطقه شما رو نشون میده زدم. اما اصلا هیچی نمیاره.

۴. شارژشم نسبت به قبل زودتر تموم میشه. 

تا قبل ریست فکتوری زدنم، همه ش پیغام می اومد که آپدیت موجوده من آپدیت نمیکردم. اما بعد ریست فکتوری پیغامی نیومده. من نمیخوام آپدیت کنم چون اطرافیانم هر کی آپدیت کرده پشیمون شده. ممکنه بخاطر آپدیت نبودنش باشه.

من ماهی ۱۰۰ هزار تومن حقوقمه. گوشی ها گرون شد، گوشیم رو ۲ میلیون تومن خریدم. دارم دیوونه میشم که نکنه خراب شده باشه.‌ 

امیدوارم راهنماییم کنید.


مرتبط:

با تنظیمات کارخانه، میشه اطلاعات گوشی رو غیر قابل بازگشت کرد؟

گوشیم هک شده یا نه؟

گوشیم رو چند لحظه دادم به یه غریبه، باید نگران باشم؟

تجربیات شما از گوشی های پرچمدار

با داشتن شماره موبایل، میشه گوشی رو هک کرد یا نه؟

معرفی یه راه مطمئن برای اثبات اصالت گوشی

بعد از فروختن گوشیم متوجه شدم اطلاعاتش رو میشه ریکاوری کرد

جلوگیری از هک گوشی های اندرویدی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
سوالات رایانه ای (۳۰ مطلب مشابه)