سلام

دختری م ۲۱ ساله، راستش ۳ ماه پیش به خاطر  اتفاق بدی که واسه م افتاد برای معاینه بکارت رفتم دکتر، خوشبختانه سالم بودم، ولی دکتر موقع معاینه گفت بیش از حد عفونت داری و کم مونده به زخم تبدیل بشه، دارو نوشت و گفت بعد ۱۵ روز دوباره بیا معاینه کنم اگه حل نشده باشه کرم بنویسم، داروها رو مصرف کردم یه مدت بهتر شدم، ولی الان بازم خارش و سوزش دارم. مامانم هم گفتم ولی زیاد جدی نمیگیره و سرسری گرفته، میگه عفونت عادیه و ... .

ولی واقعا خیلی درد دارم، اینم بگم مجردم، از یه طرف هم از دکتر رفتن و معاینه ش میترسم، میگن عفونت واژن هم فقط باید معاینه  بشه، راه دیگه ای نداره، از دکتر رفتن و معاینه ش میترسم، همون دفعه پیش هم معاینه ش خیلی سخت بود ولی مجبور شدم، از یه طرف هم عفونتم بیش از حد زیاده و میترسم یهو موقع بارداری مشکل پیش بیاد برام.

لطفا اگه درباره عفونت واژن و خطرهاش اطلاعی دارید بهم بگید، حالم خوب نیست و خیلی نگرانم، واسه م دعا کنید، به نظرتون چی کار کنم؟


مرتبط:

حکم شرعی ترشحات سفید رنگ ناحیه تناسلی زنانه

متوجه شدم از یه قسمت دیگه ادرار می کنم

ترشحاتی پنیری شکل دارم

تجربیات شما در مورد عفونت ادراری در خانم ها

ترشحات زیادی که دارم واقعا کلافه م کرده

موقعی که می ترسم یا هیجانی میشم ترشح دارم

ترشحات خیلی زیادی دارم علتش چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) بهداشت فردی (۳۹ مطلب مشابه)