سلام

دختریم ۲۱ ساله ،چند روز پیش آزمایشم عفونت ادراری نشون داده ، دکتر ازم پرسید سوزش یا تکرار ادرار داری ؟ اما هیچ کدوم از علائم رو نداشتم اینم بگم که مجردم  ،سوالم این بود از شما ها کسی عفونت ادراری داشته  ،شرایطش چه طوره؟ بیماری سخت و جدی  هست ؟

تو نت زدم نوشته بود که لباس زیر نباید خیس باشه و تند تند عوض کنید  ، ربطی به موهای زائد اون قسمت داره ؟ راستش  وقتی دکتر گفت عفونت ادراری داری خیلی نگران شدم و نمی دونم چی کار کنم  ؟
ممنون میشم اگه تا حالا این عفونت رو داشتید کمکم کنید

مرتبط:

متوجه شدم از یه قسمت دیگه ادرار می کنم

ترشحاتی پنیری شکل دارم

ترشحات زیادی که دارم واقعا کلافه م کرده

موقعی که می ترسم یا هیجانی میشم ترشح دارم

ترشحات خیلی زیادی دارم علتش چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)