سلام به دوستان
من یه دختر 23 ساله و مجرد هستم و البته خیلی هم لاغر ( گفتم شاید ربط داشته باشه به سوالم ) من یک مشکلی دارم ولی خیلی خجالت میکشم به مامانم بگم چون اصلا باهاش راحت نیستم و چون تک فرزندم تا یه چیزی بشه حتی سر یه سرماخوردگی کوچیک کلی شلوغش میکنه و جار و جنجال درست میکنه برا همین لطفا شما راهنماییم کنید:

من ترشحاتم خیلی زیاده همیشه باید لباس زیرم و عوض کنم  گاهی اوقات این ترشحات سفید رنگن گاهی زرد ، گاهی غلیظ و گاهی هم رقیق، هیچ درد و یا خارش و سوزشی هم ندارم ولی نمیدونم چرا اینقد ترشحات من زیاده واقعا کلافه کننده است.

میشه لطفا منو راهنمایی کنید و یه درمان خونگی برای برطرف شدن این موضوع به من بدید. ممنون میشم .


مرتبط:

متوجه شدم از یه قسمت دیگه ادرار می کنم

ترشحاتی پنیری شکل دارم

تجربیات شما در مورد عفونت ادراری در خانم ها

موقعی که می ترسم یا هیجانی میشم ترشح دارم

ترشحات خیلی زیادی دارم علتش چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)