سلام دوستان 

من پارسال کنکور دادم و به لطف خدا یه دانشگاه دولتی قبول شدم، قصد دارم از تابستون امسال زبانم را به شدت تقویت کنم که برای کنکور ارشد و دکتری بعدا مشکلی نداشته باشم، راستش هزینه رفتن به کلاس خیلی گرونه (ترمی پانصد هزار تومن)، میخواستم ببینم در نت آیا فیلم های اموزشی هستش که زبان را مثل کلاس بهمون آموزش بده؟ مثل فیلم های سایت آلا (صنعتی‌شریف). 

مثلا خود سایت آلا صفر تا صد هر یک از دروس کنکور را آموزش میداد و نیاز به کلاس و کتاب و جزوه دیگه‌ای‌ نبود‌، من‌ خودم‌ با‌ همین فیلم ها دانشگاه قبول شدم. آیا شما سایتی سراغ دارین که مشابه سایت آلا زبان آموزش بده و کلاس خصوصی کاملی باشه؟ 

سوال دیگه من هم این بود که من شنیده‌ام، افرادی که به خارج از کشور سفر میکنن و زبان بلد نیستن برنامه ای در موبایل خود دارن که میتونه براشون از زبان فارسی به هر زبان دیگه ای ترجمه کنه و بر عکس، اگر چنین برنامه ای هست لطفا نامش را بگین، به نظرم خیلی خوبه همیشه چنین برنامه‌ای به عنوان مترجم همراه  داشته باشیم. 

ممنون‌ از نگاه‌ پر‌ مهرتون

مرتبط:

با این همه منابع، چرا در یادگیری زبان موفق نمیشم؟

بهترین روش برای من در یادگیری زبان انگلیسی چیه؟

پسری 34 هستم که آرزومه زبان انگلیسی را به راحتی صحبت کنم

یادگیری زبان انگلیسی بدون رفتن به کلاس

راهنمایی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی

راهکار برای یادگیری نوشتن کلمات انگلیسی

بحث و تبادل نظر درباره یادگیری زبان انگلیسی

چطور معانی لغات انگلیسی رو حفظ کنیم؟

برای تقویت زبان انگلیسی، کدوم روش مناسب تره ؟

آموزش انشاء نویسی برای تقویت زبان انگلیسی

برای قوی شدن مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی چه پیشنهادی دارید؟


مرتبط با آیلتس و تافل:

سوال در مورد آزمون های آیلتس و تافل

چیکار کنم که بتونم تافل بگیرم؟

تولیمو بیشتر به درد تحصیل تو دانشگاه می خوره یا تافل؟

با تافل 110 میشه کسب درآمد کرد؟

معرفی منابع مفید برای آزمون آیلتس آکادمیک

سوال از کسانی که سطح ایلتس شون رو به بالای هفت رسوندن



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش زبان انگلیسی (۴۷ مطلب مشابه)