سلام

مدتی هست به این سایت سر میزنم، تا اونجایی که اطلاع دارم مراجعه کنندگان به سایت سطح تحصیلی بالایی دارند. سوالی داشتم که میخواستم منو تو این زمینه راهنمایی کنین
من دانشجو ترم بهمن هستم ( جدیدالورود، کارشناسی) .حدود 4 ماهی باید بیکار و تو خونه باشم. بهم پیشنهاد میدین تو این مدت چه کاری انجام بدم که باعث پیشرفتم تو دانشگاه بشه عده ای میگن آزمون تولیمو یا تافل شرکت کنم. نظر شما چیه؟
و سوال دیگه ای که داشتم فرق تولیمو و تافل چیه و کدومش بیشتر به درد تحصیل تو دانشگاه میخوره؟
ممنون از راهنمایی تون


مرتبط با آیلتس و تافل:

سوال در مورد آزمون های آیلتس و تافل

چیکار کنم که بتونم تافل بگیرم؟

با تافل 110 میشه کسب درآمد کرد؟

معرفی منابع مفید برای آزمون آیلتس آکادمیک

سوال از کسانی که سطح ایلتس شون رو به بالای هفت رسوندن



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)