سلام به همگی

کنکور من، کنکور تو!

همه مون میدونیم که یکی از مراحل مهم زندگی بیشتر افراد یه چیزیه به اسم کنکور، که میشه اون رو جزو سخت ترین آزمون های زندگی دونست. کنکوری که سختی و آسونی داره، خاطرات شیرین و تلخ داره، بی خوابی، حرف بقیه، ترس، استرس ، تنش و کلی مساله دیگه.

میخواستم ازتون بخوام خاطرات کنکور خودتون یا اطرافیان تون رو اینجا به اشتراک بذارین، تلخی یا شیرینی خاطره بامزه بی مزه، از خواب دیدن گرفته تا بی خوابی ها تا روز کنکور تا بعد جلسه کنکور،  عصر کنکور وقتی خواستین کارنامه تون رو ببینین و ...، هر چی دارین بذارین تا بقیه هم ببینن.

پست جالبی میشه، چه از کنکورتون گذشته باشه چه نگذشته باشه بالاخره از اون مسائلی هست که جذابه، و کلی حرف میشه راجع بهش زد.

با تشکر


پست های عمومی تبادل نظر کنکوری های خانواده برتری:

در مورد کنکور 94 و مشورت در مورد انتخاب رشته

تبادل نظر کنکوری های 95

بحث و تبادل نظر کنکوری های 96

بحث و تبادل نظر کنکوری های 97 (پست اول)

بحث و تبادل نظر کنکوری های 97 (پست دوم)

صفحه کنکوری های 98 نظام قدیم (1)

صفحه کنکوری های 98 - پست اول

مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
سرگرمی حلال (۹۸ مطلب مشابه) پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه) کنکور (۶۳ مطلب مشابه)