سلام

مهربان بانو هستم. می خوام بعد کنکور ارشدم، کلاس ورزشی برم ولی نمی دونم چه ورزشی، قدم ۱۸۰ و وزنم ۶۷، چون قدم بلند بود رفتم والیبال، اینجوری بودم که یه مدتی می رفتم دوباره درس هام که شروع می شد یا سخت می شد ول می کردم، شاید اگه از اون موقع حرفه ای کار کرده بودم و هدفمند و به خاطر درسم ول نمی کردم الان تو تیم بانوان بودم.

ورزش های شنا، اسکیت، زومبا رو هم قبلا رفتم ولی ادامه ندادم فقط چند جلسه ای رفتم و تمام، کاراته هم قبلا رفتم ولی چون صافی کف پا دارم گفتن که دیگه نباید ادامه بدی، ژیمناستیک هم وقتی بچه بودم رفتم، جدیدا با خودم فکر کردم که چه کاریه مثلا برم ایروبیک یا پیلاتس یا چنین رشته های ورزشی به جای این جور ورزش ها، ورزشی رو برم که حرفه ای کار کنم.

ورزش هایی مثل ایروبیک، کراس فیت و ...، به نظرم برای کارکردن حرفه ای نیستن در مقایسه با ورزش هایی مثل شنا یا والیبال، بسکتبال، ... (منظورم اینه که جهانی نیستن رشته هایی که اول گفتم فقط برای این هستن که بری اوقات فراغتت رو تو باشگاه بگذرونی لاغر کنی یا چاق کنی یا تناسب اندام ولی رشته هایی مثل شنا رو می شه حرفه ای دنبال کرد و مقام کسب کرد)، می خواستم راهنماییم کنید که چه ورزشی برم حرفه ای کار کنم؟

این رو هم بگم که چون قبلا والیبال رو مدام رفتم و بعد رها کردم دیگه حوصله والیبال کار کردن رو ندارم و استادی که باهاش کلاس داشتم بیشتر با بچه هایی که سال ها باهاشون کار کرده بود، کار می کرد، انگار زده شدم و دوست دارم زود به نتیجه برسم.


بیشتر بخوانید ...

معرفی رشته رزمی کاربردی برای دفاع از خود

کدوم ورزش برای دختران مناسب تره ؟ ایروبیک ، زومبا یا رزمی ؟

کدوم رشته رزمی برم که طی سه ماه به نتیجه برسم ؟

بوکس، کیک بوکسینگ،موی تای یا کیوکوشین ؟

پیشنهاد ورزش برای افزایش توان بدنی یک دختر

ورزش غیر توپی برای تناسب اندام خانم ها


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ورزش بانوان (۵ مطلب مشابه)