سلام 

من به رشته ریاضی علاقه زیادی دارم و وقتی که مسئله ای را حل میکنم خیلی لذت میبرم و انرژی میگیرم، نمره م توی همه ی درس ها ۲۰ هست، به همین دلیل همه بهم پیشنهاد میکنن که من درسم خوبه و به درد رشته ریاضی نمیخورم و رشته ریاضی رشته ای پسرونه است و بهتره برم تجربی. من الان واقعا گیج شدم، من به ریاضی خیلی علاقه دارم اما حالا واقعا سردرگم شدم. میشه راهنماییم کنید؟

ممنون میشم


مرتبط:

نوع انتخاب رشته و فرصت شغلی برای دختران ریاضی

کدوم رشته دانشگاهی گروه ریاضی برای دخترها مناسبه؟

کدوم یکی از رشته های ریاضی بازار کار و درآمد تقریبا خوبی داره؟


مرتبط با بازار کار و آینده شغلی رشته های علوم تجربی:

کمکم کنید در رشته ی تجربی به یه شغل برسم و مستقل بشم

کدوم شاخه های رشته تجربی آینده شغلی خوبی دارن ؟

بازار کار کدام رشته تجربی بهتر است ؟

کدوم گرایش رشته حقوق کاربردی تر و جذاب تر هست؟

برای یه دختر حقوق بهتره یا مدیریت ؟

با مدرک ارشد حقوق عمومی سر چه کاری میشه رفت ؟

به نظر شما رشته رادیولوژی خوبه ؟

دوستم ارشد تغذیه داره و الان بین انتخاب دو کار گیر کرده

بهم میگن مامایی رشته خوبی نیست و آینده نداره

آینده شغلی رشته مامایی چطوره ؟

رشته فیزیوتراپی قبول شدم ، میشه پولدار شد با این رشته ؟

فرق رشته ی بیهوشی و هوشبری رو برام توضیح بدید

آینده شغلی رشته اتاق عمل و مقایسه ی اون با رشته های پرستاری و هوشبری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)