سلام ، وقت بخیر

چند وقتی هست که نظرات رو راجع به ازدواج و رابطه با نامحرم میخونم، یه مطلب ذهنم رو در گیر کرده، گاهی سوال خانم ها یا آقایون هست که ما هم به دنبال دوستی باشیم تا بتونیم ازدواج کنن و کسانی که این کار رو کردن موفق شدن و ازدواج کردن.

به نظرم ازدواج کردن شده هدف و مهمترین بخش زندگی ما و خیلی چیزها رو فراموش کردیم، طوری که کسی ازدواج کنه دیگه قهرمان شده و به هدف رسیده، حالا چه جوری و با چه ترفندی به کنار. 

اول اینکه ازدواج کردن مهم نیست بلکه عاقبت به خیر شدن و انتخاب درست انجام دادن مهمه، وگرنه خیلی ها هستن که ته ازدواج شون جز بدبختی چیزی نشده.

نکته دوم و مهمترین نکته اینه که هدف از زندگی و آفرینش ما بدست آوردن رضایت پروردگاره که گاهی یادمون میره و هدف رو گم میکنیم، ازدواج کردن مهمه و خوب هم هست ولی نه به هر قیمتی، نه به اندازه قهر و ناراحتی خدا از ما، اگه یه عده اومدن با دوست شدن و رعایت نکردن نامحرم و محرم و زیر پا گذاشتن حرمت الهی موفق شدن ازدواج کنن ما نباید ناراحتی خدا رو به جون بخریم و از پاک زندگی کردن پشیمون بشیم، رضایت خدا از همه چی مهمتره و مطمئن باشید که اگه حلال و حروم، نامحرم و محرم و ... رو رعایت کردیم خدا به بهترین وجه ممکن جواب مون رو میده و کمک مون میکنه. 

پس رضایت خدا رو سرلوحه زندگی مون بذاریم و از هر چیزی که خدا ازش بدش میاد و دوری کنیم. ان شاء الله که همه مون عاقبت به خیر بشیم.

یا حق


مرتبط:

چرا وعده های خدا رو باور نمی کنیم ؟!

من واقعا به وعده های الهی در زمینه ازدواج ایمان آوردم

شکر بابت نعمت آرامش و اعتماد به خدا

ما مجردها پاک میمانیم و به خداوند خود اعتماد میکنیم

باور داشتن به کمک کائنات نوعی شرک ورزیدن به خدا نیست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه)