من یه دختر 24 ساله هستم و معلم. 

از نظر قیافه عادی و از نطر وضع مالی خانوادگی متوسطیم . 2 خواهر و 1 برادر بزرگتر از خودم دارم که‌ هیچ کدوم از اون ها ازدواج نکردن. اون ها هم تأ حدودی شاغل هستند. شاید خیلی از شما فکر کنید که‌ دختر معلم خواستگار زیاد داره اما این موضوع اصلا در مورد من‌ درست از آب در نیومده! تا 2 سال قبل خیلی به‌ ازدواج فکر نمیکردم و همین باعث شد که‌ اون تعداد کمی خواستگار رو هم که‌ داشتم جواب رد بدم، البته خیلی ناراحت نیستم چون آمادگی ازدواجم نداشتم. 1 ساله  جدی به‌ این‌ قضیه فکر میکنم اما خواستگار پیدا نمیشه چه برسه به‌ خواستگار مناسب!

میدونم خیلی از پسرها بخاطر وضع اقتصادی دنبال دختر شاغل هستن، اما وقتی با خودم فکر میکنم و خودم رو با بقیه دوستام از لحاظ سطح مالی و چهره و ... مقایسه می‌کنم، متوجه میشم که‌ از هر لحاظ خانواده‌ ما بهترن، اما خواستگارهای اون ها از هر لحاظ کجا و خواستگارای کم منه بیچاره کجا ! امسال 1 مورد بیشتر بهم معرفی نشد که‌ اونم ... . 

نمیدونم مشکل کجاست، نکنه دلیلش بخاطر مجرد بودن خواهرهام باشه؟!، خسته شدم، واقعا خسته شدم، دختر بدی نیستم به‌ اصول اخلاقی هم معتقدم، اما انگار هیچ کس منو نمیبینه، انگار خدا هم منو نمیبینه


مرتبط با نداشتن خواستگار :

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم


مرتبط با ازدواج خواهر کوچکتر:

از ترس خواهر بزرگترم که مجرد هست، جرات نداریم بگیم خواستگار داریم

به خاطر اینکه خواهر بزرگتر دارم نمی تونم ازدواج کنم

از ترس واکنش های خواهر بزرگترم، دو دل هستیم که خواستگار راه بدیم

ازدواج خواهر کوچکتر با وجود داشتن خواهر بزرگتر مجرد

خواهر بزرگترم در ازدواج سختگیره ، من به خواستگارم چی بگم ؟

ازدواج با دختر کوچکتر با وجود خواهر بزرگتر

به دختری علاقمند شدم که دو خواهر بزرگتر مجرد داره

تحمل ازدواج خواهر کوچکترم رو ندارم

خواستگار خوبی دارم اما دو مانع جدی سر راهم قرار داره

خواهر کوچکترم ازدواج کرد، الان انگار سرخورده شدم

خواهر مجرد بزرگترم خیلی در حقم لطف کرده ولی مانع ازدواجم شده

ازدواج خواهر کوچکترم ، شانس ازدواج منو کم می کنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) ازدواج خواهر کوچکتر (۱۴ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)