سلام

من دختر ۲۲ ساله هستم، واقعیتش اینه من زندگی خیلی نا آرومی رو تجربه کردم، از بچگی هام خشونت بابام رو علیه مادرم و خودم و برادرم دیدم، کتک زدن هاش، دست های سنگینش، داد زدن هاش، فحش دادن هاش، محدود کردن هاش، بی محبتی هاش،خلاصه یه جور برده بودیم واسه ش ،گذشت و گذشت زندگی مون ناآروم بود آرامش نداشت .

اولین ضربه رو موقعی که چهارم ابتدایی بودم خوردم، پدرم به مادرم خیانت کرده بود یه زن دیگه گرفته بود و من به عنوان یه دختر خیلی شکستم و از پدرم خیلی فاصله گرفتم.

من دختر بودم مثل همه ی دخترها، میتونستم بابایی بشم ولی منی که مثل گل نو شکفته بودم تو غنچه خفه شدم، نا آرومی های خونه مون شدت گرفت، ۳ نصف شب می اومد خونه، همش دعوا . کتک هاش شروع شد بعد چند ماه خودش گفت که قبلا یه زن دیگه هم داشته، دیگه کاملا شکستم.

مامانم جوون بود اون موقع، هیچ کسی رو نداشت که پشتش باشه، نتونست ما رو ول کنه، موند و سوخت، جایی هم نداشت بره، با سختی های زیاد بزرگ شدیم این بار هیز بازی های برادرم شروع شد.  

و من تو سنین حساس بلوغم بودم بیرون هم که میرفتم کلی پسر بودن که متلک میپروندن، مدرسه که میرفتم معلم هامون میگفتن شماها دخترین نباید گول پسر ها رو بخورین و خیلی داستان ها که ماها رو از پسرها میترسوند و دید بدی برام ایجاد شده بود .

خلاصه رفتم دانشگاه و این دیدگاه من راجع به مردها بدتر و بدتر شد، من یه دختر معصوم و پاک بودم  و با توجه به اینکه محدودم  کرده بودن تنها مردهایی که چشمام رو باز کرده بودم و دیده بودم  پاک نبودن چشم چرونی، هیز بازی، خیانت.

هیچ وقت به عشق اعتقاد نداشتم، چون وجود مردها رو پر از شهوت میدیدم، چون پدر که نماینده ی جنس مخالف تو خونه برای دختر هست، من اون پدر رو به بدترین شکل دیده بودم، و من هیچ وقت دید خوبی به ازدواج و عشق پیدا نکردم، همیشه از ازدواج ترسیدم، از مردها ترسیدم

حالا سوالم اینه که؛

واقعا به نظرتون اینجوریه؟ آیا دید من اشتباهه ؟ و اگه اشتباهه چه جوری دیدگاهم رو نسبت به مردها عوض کنم؟ و آیا واقعا مردی هست که همه چی رو تو پاکی ببینه نه فقط ظاهر؟

در آخر هم یه خواهش دارم اینکه؛

از مردها و پسرهای سرزمینم میخوام که پاک باشن نه فقط بخاطر دیگران، بلکه بخاطر خودشون، بخاطر خانواده شون، اون خواهر یا دخترتون شما رو میبینه و آسیب میبینه، میشکنه و دیدش به کل مردها همین میشه، میشه یکی مثل من، پس پاک باشین، بذارین مردونگی پا برجا بمونه

ممنونم ازتون


مرتبط:

بد بینی و ترسم از جنس مذکر بیشتر از قبل شده

چرا یک عده از دختران نسبت به مردان این قدر بد بین شدند؟

چطور نفرتم رو از جنس مرد از بین ببرم ؟

چکار کنم نسبت به مردها تنفر نداشته باشم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه) درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه)