سلام 

با توجه به نزدیک شدن امتحان ها، استرس و ترس زیادی تمام وجود منو فرا گرفته که نمیدونم باید چیکار کنم. شما دوستان اگه تجربه ای دارید در نحوه حفظ کردن دروس حفظی که چطوری میشه یاد گرفت خیلی ممنون میشم بهم بگید . 

اصلا نمیدونم با چه روشی میشه دروس حفظی رو یاد گرفت روشی وجود داره یا نه، از شدت استرس امتحان دارم سکته میکنم، بعضی وقت ها فکرم ناراحته تو تنهایی خودم گریه میکنم که کسی متوجه نشه و منو مسخره نکنه، همه ش با خودم فکر میکنم قبول میشم یا نه، این درس ها رو میتونم بالاخره  پاس کنم و به مراحل بعدی برم یا نه.

همه ش استرس آینده رو دارم، الان راحت شدم. اینجا واقعا فضای خوبی هست، راحت میتونم درد و دل کنم بدون هیچ گونه ترسی، منتظر راهنمایی شما کاربران عزیز هستم.

 لطفا منو راهنمایی کنید.


مرتبط:

سر امتحان جواب ها یادم میره

نمیدونم چرا سر جلسه امتحان هول میکنم!

سر جلسه امتحان از استرس زیاد همه چیز یادم میره

در جلسه امتحان جواب همه سوال ها از ذهنم پاک میشه

چه جوری دلشوره ی امتحان دادن نداشته باشم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)