سلام

من یه دانشجو هستم مشکلم اینه با اینکه درسارو سریع یاد میگیرم اما نمیتونم به اون اندازه که یاد گرفتم بازپس داشته باشم یعنی از داشته هام نمیتونم خوب استفاده کنم این موضوع خیلی منو رنج میده ترم اول استادمون یه کار تحقیقاتی داد با این که من اجزای تحقیق رو سریع پیدا کرده بودم اما نتونسته بودم اون اجزا رو بچینم کنار هم تا تحقیق درست  بشه  .

هم دانشگاهیام من حتی در اون حد منم بلد نبودن  و کارشون رو بیرون انجام داده بودند  نمره شونو گرفتن و من خیلی نمرم کم شد. خیلی وقتا شده یه کار رو درست انجام دادم اما شک کردم  کار رو عقب انداختم .

گاهی وقتا میرم سر جلسه امتحان با این که جواب سوال تو ذهنمه اما میگم این جواب نیست و من نمی نویسمش با این که اون درس رو خوندم و یاد گرفتم.

با اینکه یاد گرفتن خیلی از چیزا برام از دیگران و بقیه همکلاسیام خیلی راحت تره اما همیشه سر جلسه استرس دارم  .

یعنی یک درسی رو که به راحتی می تونم ازش 19 یا 18 بشم براحتی 15 یا 14 میشم یعنی عین اب خوردن نمرم کم میشه  احساس میکنم توان و قابلیت اینو دارم که از خیلی از همکلاسیام سر باشم اما تشویش و نگرانی که که حتی موقعی که دارم یه درس رو می خونم حتی با این که وقت کافی دارم براش مانع میشه شده .

تا حالا شده یه دلشوره سر سام آور داشته باشین ؟ من هر وقت این دلشوره رو دارم دلم میخواد از سرجلسه امتحان بیام بیرون . حتی اگه از اون درس بیافتم  .

راهنماییم کنین چه جوری از این دلشوره ها نداشته باشم  


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)