سلام

۲۱ سالمه دانشجوی معماریم رشته دبیرستانم ریاضی بوده کارهای  عملیم خیلی خوبه ولی مشکلم اینه که هر چی میخونم یادم میره .

نمره هام خوبه معدلم ترم قبل ۱۸/۹۸ بودم ولی خیلی حافظم ضعیفه تا حدی که همین الان یه کلمه رو خوندم سرمو بالا میارم یادم نیست چی بوده سر امتحان جوابا یادم میره خیلی بده بلد باشی یادت بره .

ترو خدا بگین چیکار کنم دارم داغون میشم. نگین با تمرکز بخون یا دقت بیشتر بکن چون من واقعا سعی میکنم با دقت بخونم فایده نداره
لطفا راهنمایی کنید ممنون


مرتبط با استرس در جلسه امتحان:

نمیدونم چرا سر جلسه امتحان هول میکنم!

سر جلسه امتحان از استرس زیاد همه چیز یادم میره

در جلسه امتحان جواب همه سوال ها از ذهنم پاک میشه

چه جوری دلشوره ی امتحان دادن نداشته باشم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)