سلام 

راستش یک موضوعی خیلی وقته فکر من را درگیر کرده. من یک دختر هستم. چهره خوبی دارم خدا رو شکر. تا حالا با هیچ کسی هیچ رابطه ای نداشتم. و با اینکه تیپ امروزی دارم همه این رو میدونن که اهل هیچ رابطه ای نیستم .

با یک آقایی در دانشگاه کلاس داشتم آی دی تلگرام منو دارن و خیلی زیاد به من پیام میدن و از شرایط خوب مالی شون و شغلی شون تعریف میکنن. و ایشون واقعا چهره خوبی دارن و از اینکه خانوم های زیادی جذب شون میشن و جواب ایشون منفی هست زیاد به من میگن. حتی جزییات ریز زندگی شون را میگن و میخوان که کسی نفهمه. 

کلاس هایی که مشترک نداریم گاها پشت در کلاس هستن و منو میبینن سلام میدن و میرن. خیلی دوست دارن در مورد زندگی من و خانواده ام بدونن و اینکه من رو به خواهراشون معرفی کردن . گاهی خودشون پیام میدن و وقتی من جواب شون را میدم خیلی دیر جواب منو میدن که این منو خیلی کلافه کرده. 

اصلا نمی فهمم شون. خیلی ضد و نقیض رفتار می کنن. حرفی از دوستی یا ازدواج نمیزنن ولی مدام پیام میدن و دوست دارن بدونن با چه آدم هایی در ارتباط هستم.

راه حل لطفا ؟ و اینکه ایشون نظرشون چیه در مورد من ؟


مرتبط با تحلیل رفتار پسران در مقابل دختران:
برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)